کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی در آباده / دولت از سرمایه گذاران حمایت ویژه می کند

کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی در آباده / دولت از سرمایه گذاران حمایت ویژه می کند
   
کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی در آباده / دولت از سرمایه گذاران حمایت ویژه می کند |||| ||||

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: شهرستان آباده با ظرفیت های بالای فرهنگی، اجتماعی و منابع طبیعی می تواند بستر مناسبتی برای جذب سرمایه گذاران باشد.


به گزارشراستین آنلاین  ظفر افشون با بیان اینکه رونق تولید و اشتغال مهمترین اولویت اقتصادی دولت است، تصریح کرد: باید فاصله‌ها را با تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برداریم تا بتوانیم از نزدیک با مشکلات و موانع آنها آشنا شویم و نسبت به حل آنها اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: حل مشکلات واحدهای تولید منجر به اشتغال می شود و تمام دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در پایان بر رفع مشکلات قشر کارگری، برطرف شدن موانع فعالیت سرمایه گذاران، توجه مسوولان دستگاه های اجرایی مرتبط با امور سرمایه گذاری، تسهیل در امر سرمایه گذاری در شهرستان آباده تاکید کرد.


وی با بیان اینکه طرح نیروگاه 200 مگاواتی خورشیدی افق آباده توسط شرکت بین المللی مرآت و با سرمایه گذاری بیش از 5هزار میلیارد تومان اجرا می شود، تصریح کرد: افتتاح این نیروگاه بیش از 1900نفر اشتغالزایی در دوران ساخت را به همراه دارد.


همچنین در این سفر با حضور معاون اقتصادی استانداری فارس طرح دامداری 200 راس مولد(گله 400 راس) با مساحت ٢٠ هزار متر مربع و با اشتغالزایی ٢٠ نفر با میزان تولید سالانه ٢٢٠٠ تن شیر و ١٠٠ تن گوشت قرمز در شهر بیدک به بهره برداری رسید.


برای بهره برداری از این طرح 5 میلیارد ریال از محل تسهیلات اشتغال روستایی و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.


دو طرح تولید نوار آبیاری با سرمایه ٨٠ میلیارد ریال و تولید فیلتر سوخت انواع خودرو با اعتبار ٣٠ میلیارد ریال در شهرک صنعتی آباده به بهره برداری رسید که جمعا ٣۵ نفر اشتغالزایی بهمراه داشته است.


همچنین در ادامه ترمینال مسافربری شهر آباده با اعتبار ٨ میلیارد ریال و میدان امام حسین(ع) با اعتبار ٩ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
در سفر یکروزه معاون اقتصادی استانداری فارس به آباده همچنین تعداد ۴ خانه پزشک با اعتبار جمعا ١۴ میلیارد ریال و ساختمان مرکز آموزش توابخشی چند معلولیتی حضرت عباس(ع) با اعتبار ٧٠ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1582 کلیک ها  جمعه, 17 بهمن 1399 14:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا