اولویت بندی نیازمندی ها با هم اندیشی شهرداری و شرکت عمران

اولویت بندی نیازمندی ها با هم اندیشی شهرداری و شرکت عمران
   
اولویت بندی نیازمندی ها با هم اندیشی شهرداری و شرکت عمران |||| ||||

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با جعفر زاهدی، سرپرست شرکت عمران شهر جدید صدرا دیدار کردند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :روح الله شجاعیان، رییس شورای اسلامی شهر صدرا در این جلسه ضمن تبریک و ابراز خرسندی از انتخاب شایسته آقای زاهدی با بیان اینکه شرکت عمران صدرا در چهار سال گذشته چهار مدیر را تجربه کرده است گفت: از نظر ما این شرکت اکنون به دوران ثبات رسیده است این ثبات می تواند راهگشای هم مردم و سیاست های کلان شرکت عمران باشد.

شجاعیان با اشاره به دیدگاه های خوب مهندس زاهدی تاکنون، با بیان اینکه الان در جایگاه ریاست شرکت عمران فرصت و امکان اقدام فراهم شده است. گفت: با گفتگویی که با خانم صادق، وزیر راه و شهرسازی انجام شد، هم ایشان هم ما به عنوان نمایندگان مردم مخالف الحاقات بیشتر به صدرا هستیم.
وی افزود: حداقل در ۱۵ سال آینده اجازه بدهیم این ذخیره ها برای نسل بعد باقی بماند و با توجه به اینکه بستر خدمات رسانی در صدرا دچار یک نقصان عظیم است، باید چرخه خدمت رسانی تکمیل شود.
‌رییس شورای اسلامی شهر صدرا گفت: در حوزه زیرساخت توقع داریم با که میان تعامل بیشتری شورا و شهرداری و شرکت عمران شکل می گیرد تا بتوانیم برنامه ریزی مدونی داشته باشیم.
‌شجاعیان با بیان اینکه مدیران ارشد نیز نظرشان این است که اولویت ها مشترکا میان مدیریت شهری صدرا و شرکت عمران مشخص شود. گفت: طی جلسه ای که با ملکی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید داشتیم، بیان شد شرکت عمران و مدیریت شهری صدرا با هم اندیشی اولویت ها را تعیین و برای وزیر راه و شهرسازی ارسال کنند.

‌هاشم عزیزی، عضو شورای اسلامی شهر صدرا نیز در این دیدار با بیان اینکه هم نمایندگان مردم در شورا و هم معتمدین مردم محلی همگی از این انتخاب خوشحالند، گفت: این خوشنودی عمومی کار را سخت تر می کند.
‌عزیزی افزود: هرچند مدیران قبلی در حد توان زحمت کشیده اند اما یک‌سری انتظارات مردم نمایندگان آنها در شورا داشته اند که برآورده نشده است.
‌وی با اشاره به اجرا نشدن برخی پروژه ها از جمله میدان میوه و تره بار صدرا گفت: ما در خصوص میدان میوه و تره بار به مردم قول داده بودیم، حتی در صورتجلسه زمان تعیین کردیم، اما عملیاتی نشد. امیدواریم اولویت هایی که مردم در شهر نیاز دارند مثل میدان میوه و تره بار، آرامستان، واگذار ارتفاعات به سرانجام برسد.
‌عزیزی همچنین خواستار پیگیری قول مساعد وزیر راه و شهرسازی در خصوص کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی به صدرا شد.

‌خداکرم فیروزمند، رییس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی صدرا با ابراز خرسندی از اینکه انتخاب مدیر عامل از درون مجموعه و شهر صدرا انجام گرفته است، گفت: انتظار است که تعامل بیشتری میان شرکت عمران و شهرداری باشد.
‌فیروزمند به موضوع ساخت مدارس پرداخت و گفت: در مدارس دو نوبته که در هر شیفت تقریبا ۵۰۰ دانش آموز تحصیل می کند، زمان تعویض شیفت میشود، هزار دانش آموز در یک نقطه جمع‌اند که چالش های متعددی را دارد.
‌وی ابراز امیدواری کرد زمین های با کاربری آموزشی سریعتر شناسایی شده و برای احداث مدارس مورد با آموزش و پرورش تعامل شود.

‌حمید صادقی، رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر صدرا نیز با اشاره به کند بودن روند احداث مصلی این شهر خواستار ارائه یک برنامه زمان بندی برای پروژه مصلی شد تا زودتر به نتیجه برسد.

‌مرتضی زارع، رییس کمیسیون حمل و نقل و معماری شورای اسلامی صدرا نیز با اشاره به اینکه دستگاه های اصلی متولی شهر صدرا، شرکت عمران و شهرداری است، تأکید کرد: نکته مهم وحدت و تعامل این دو دستگاه است.

 

انتهای پیام /  108
11 کلیک ها  شنبه, 14 مهر 1403 10:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا