اجرای ۷۰۰۰ هزار برنامه در کنگره ۱۵ هزار شهید فارس

اجرای ۷۰۰۰ هزار برنامه در کنگره ۱۵ هزار شهید فارس
   
اجرای ۷۰۰۰ هزار برنامه در کنگره ۱۵ هزار شهید فارس |||| ||||

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در خصوص دومین کنگره شهدا که در پیش است، در موضوع دومین کنگره شهدا مانند درگیر برنامه ها توقع داریم که فعالیت ها به همان صورت انجام شود، در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه را اجرا کرده ایم

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سردار بوعلی عصر امروز در صحن شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تبریک هفته وحدت اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به دشمنانی که دارد تا به امروز ایستادگی کرده و در عرصه های بین الملل، سیاسی، نظامی و غیره درخشیده است.

وی اضافه کرد: درخشندگی نظام اسلامی در عرصه های مختلف را مدیون شهدای مقدس است، همه ما مدیون عظمت کار‌ شهدا هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: بسیاری از کارها که در سطح شیراز صورت می گیرد شاید جای تعجب نداشته باشد به لحاظ اینکه این شهر دارای ظرفیت های بالایی است و این کمترین انتظار است که از ظرفیت شهر مد نظر است.

وی خاطرنشان کرد: امر برخی از کارها را انجام دهیم جای تعجب است و هرآنچه انجام می دهیم بدین صورت است که دیگران انتظار دارند این است که بتواند در ابعاد مختلف نمود داشته باشد آنچه امروز دیده می شود در شهر حاصل تفکر و تدبیر همه آن هایی است که مسئولیت دارند.

سردار بوعلی گفت: امروز چه در مسائل فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و غیره هنگامی نگاه می کنیم مصادیق مهمی را می توانیم پیدا کنیم که نسبت به قبل مطلوب تر است و این جای شکر دارد شهر شیراز از بحران گذشته عبور کرده و در حال ارتقاع است.

وی در خصوص دفاع مقدس افزود: دشمنان به دنبال این هستند که جمهوری اسلامی را مورد ضربه قرار دهند اما ایران اسلامی توانسته پا به پای دیگر کشور ها حتی بیشتر توسعه پیدا کند.

فرمانده سپاه فجر فارس عنوان کرد: در خصوص دومین کنگره شهدا که در پیش است، در موضوع دومین کنگره شهدا مانند درگیر برنامه ها توقع داریم که فعالیت ها به همان صورت انجام شود، در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه را اجرا کرده ایم.

انتهای پیام /  108
20 کلیک ها  یکشنبه, 01 مهر 1403 15:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا