آزادراه شیراز-اصفهان جولانگاه خودروهای سنگین/ جان مردم در خطر است

آزادراه شیراز-اصفهان جولانگاه خودروهای سنگین/ جان مردم در خطر است
   
آزادراه شیراز-اصفهان جولانگاه خودروهای سنگین/ جان مردم در خطر است |||| ||||

این‌روزها با توجه به ممنوعیت های تردد خودروهای سنگین از قبیل کامیون ها و تریلی ها در آزادراه حضرت شاهچراغ(ع)، متاسفانه شاهد حوادث ترافیکی با وجود اینگونه وسایل نقلیه هستیم.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :علی‌رغم اظهار محمدهادی ایمانیه استاندار فارس مبنی بر ممنوع بودن عبور وسایل سنگین از آزادراه حضرت شاهچراغ علیه السلام (شیراز – اصفهان) متاسفانه برخی از رانندگان با بی توجهی به قانون از این مسیر عبور می‌کنند و در ٢۵ اسفندماه ١۴٠٢ از نظارت بیشتر فرمانده انتظامی استان برای جلوگیری از رفت و آمد این وسایل در مسیر مذکور خبر داده بود.

اما تردد خودروهای سنگین همچنان ادامه دارد و در زمان‌های اوج تردد همچنین آخرین روزهای هفته از محور گویم به سمت ورودی آزادراه، تعداد زیادی خودرو سنگین قابل مشاهده خواهد بود.

شب گذشته طی اظهار رئیس پایگاه اورژانس ١١۵ شهرستان بیضا، تصادف زنجیره‌ای در قطعه ۷ آزاد راه حضرت شاهچراغ علیه السلام (شیراز – اصفهان) موجب مسدود شدن این جاده شد.

بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو نیسان با یک دستگاه تریلی، کامیون کمپرسی و دو دستگاه خودرو سمند دیشب در قطعه ۷ آزاد راه شیراز – اصفهان، این جاده بیش از دو ساعت به طور کامل مسدود شد و این حادثه دو مصدوم به همراه داشت.

به این‌گونه حوادث نیز می‌توان به تصادف تریلی با کامیون بنز در آزادراه با یک مصدوم در  ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ و تصادف دو تریلی در آزاد راه شیراز – اصفهان با ۲ مصدوم ۶ تیر ماه ۱۴۰۳ از کانال اطلاع رسانی هلال احمر فارس اشاره کرد.

متولیان امر در نگهداری و حراست و حفظ ایمنی آزادراه حضرت شاهچراغ علیه السلام (شیراز – اصفهان) باید پاسخگوی این موضوع باشند که حفظ جان و مال مردم و جلوگیری از آسیب‌ بیشتر به بیت‌المال توسط خودروهای سنگین تا چه زمانی می‌بایست ادامه یابد؟

انتهای پیام /  108
48 کلیک ها  شنبه, 10 شهریور 1403 06:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا