• رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز اعلام کرد؛

میزبانی شیراز از رویداد «سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری» در ۱۲ مهرماه جاری

میزبانی شیراز از رویداد «سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری» در ۱۲ مهرماه جاری
   
میزبانی شیراز از رویداد «سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری» در ۱۲ مهرماه جاری |||| ||||

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با اعلام میزبانی این کلان‌شهر از رویداد بزرگ «سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری» گفت: این همایش فرصتی برای دیدار و گفتگوی مقامات ملی، مسئولین استانی و مجموعه‌های مدیریت شهری کلانشهرهای کشور، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، بانک‌ها، شرکت‌های تأمین سرمایه و گروه‌های مالی است.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :هومان معصومی از میزبانی کلان‌شهر شیراز از رویداد بزرگ «سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری» در ۱۲ مهرماه جاری خبر داد.

وی افزود: این همایش فرصتی برای دیدار و گفتگوی مقامات ملی، مسئولین استانی و مجموعه‌های مدیریت شهری کلانشهرهای کشور، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، بانک‌ها، شرکت‌های تأمین سرمایه و گروه‌های مالی است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز عنوان کرد: در این رویداد بزرگ، جمعی از سفرا، دیپلمات‌های ارشد و رایزنان بازرگانی سفارتخانه‌های کره جنوبی، مالزی، آفریقای جنوبی، ازبکستان، قزاقستان، صربستان و رومانی، رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و تعدادی سرمایه‌گذار از کشورهای مختلف، میهمان ویژه‌ شیراز خواهند بود.

معصومی گفت: این رویداد شامل بخش‌های مختلفی ازجمله امضای میثاق نامه همدلی و همکاری مدیران در راستای کاهش موانع و تسهیل و تسریع در فرآیند سرمایه‌گذاری، امضای پیمان همکاری مثلث گردشگری میان شهرهای شیراز، اصفهان و یزد، معرفی سرمایه‌گذارانی که در حال اجرای پروژه مشارکتی در شیراز هستند، کلنگ زنی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و پنل‌های تخصصی است که قرار است در خصوص راهکارهای توسعه سرمایه‌گذاری و رفع چالش‌های پیش روی سرمایه‌گذاران، همچنین روش‌های جدید تأمین مالی پروژه‌های شهری و هوشمندسازی، بحث و گفت‌وگو شود.

به گفته وی؛ نگاه مجموعه مدیریت شهری شیراز حمایت از سرمایه‌گذار، تسهیل روند سرمایه‌گذاری و جلب اعتماد آنها است و این سومین سال پیاپی است که شهرداری شیراز باهدف آسیب‌شناسی و بررسی راهکارهای توسعه سرمایه‌گذاری، شنیدن صدای سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، میزبان همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری است.

دبیر اجرایی سومین همایش بین‌المللی توسعه سرمایه‌گذاری یادآور شد: در دومین دوره‌ این رویداد که سال گذشته با حضور مقامات بلندپایه دولتی، جمعی از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، هیئت‌های سرمایه‌گذاری از کشورهای چین و ترکیه همچنین مدعوینی از عراق و عمان، برگزار شد، از فاز اول پنجره واحد سرمایه‌گذاری، رونمایی و کلنگ احداث پروژه آکواریوم بزرگ شیراز به زمین زده شد.
انتهای پیام /  108
11 کلیک ها  دوشنبه, 02 مهر 1403 10:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا