«جوکار» هوشمندسازی پرداختهای شهرداری را از دیگر همکاریهای دوجانبه بانک و شهرداری دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری بانک در راستای سازماندهی، تسهیل در روند دریافت عوارض، انتقال سایر سرفصلها و الکترونیکی شدن فرآیندها گامهای مثبتی برداریم.
وی با بیان اینکه بانک قرضالحسنه مهر ایران در حوزه خدمات الکترونیک جزو بانکهای برتر است، افزود: امید است با افزایش این همکاریها، خدمات بانکی قابل قبولی به پرسنل ارائه شود.
در این دیدار «بهزاد شمسالدینی» مدیر شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در استان فارس، ابتدا گزارشی جامع از عملکرد بانک در سطح کشور و استان بیان کرد و به جایگاه برجسته بانک در حوزههای مختلف شبکه بانکی از جمله تعداد وامهای پرداختی، مبلغ وام قرضالحسنه پرداختی، نسبت مطالبات به مصارف و خدمات غیرحضوری بانک پرداخت.
شمسالدینی بر نقش سازنده و مؤثر بانک قرضالحسنه در ارتقاء سطح زندگی مردم شهرستان تأکید کرد و افزود: تعامل مناسب میان دو نهاد موجب رضایتمندی پرسنل و شهروندان از خدمات بانک خواهد شد.
وی همکاری در طرحهای حمایتی و اعتبار در حساب با تعاونیهای مصرف و مسکن و پرداخت تسهیلات در راستای تقویت توان مالی، با هدف خانهدار شدن شهروندان استهبان را از دغدغه های بانک در این حوزه مطرح کرد.
شایان ذکر است در پایان این دیدار، دو تفاهمنامه «اعتبار در حساب جاری» و «مهریار» و همچنین انتقال حساب پرداخت حقوق ۱۳۰ نفر از پرسنل فضای سبز شهرداری و ۴۰ نفر پرسنل شهرداری استهبان به امضاء مدیران دو مجموعه به امضا رسید.