بیش از ۶ هزار ۵۰۰ آلبوم شهدا تهیه شده است

بیش از ۶ هزار ۵۰۰ آلبوم شهدا تهیه شده است
   
بیش از ۶ هزار ۵۰۰ آلبوم شهدا تهیه شده است |||| ||||

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بیش از ۶ هزار ۵۰۰ آلبوم شهدا تهیه شده است که به دست خانواده شهدا می‌رسانیم همچنین برنامه‌ریزی ۷ هزار و ۴۳۲ یادواره شهدا در استان برگزار می‌شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس امروز ۲۰ مردادماه در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم قطره‌قطره خون شهید هنیه باعث برکت کشور فلسطین شود، افزود: هر ده سال یک‌بار کنگره ملی شهدا برگزار می‌شود و امسال استان فارس دومین کنگره را برگزارخواهد کرد.


وی افزود: از ۴ آبان‌ماه کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس برنامه‌های متنوعی را به مدت ۸ روز برگزار می‌کند.


سردار بوعلی با اشاره به اینکه شورای تأمین از تمامی دستگاه‌های این استان تشکیل شده است، ادامه داد: ذیل این شورا ۲۵ کمیته تشکیل شده است که کمیته ها شامل پشتیبانی، نیروی انسانی، تبلیغات و فضاسازی، نشر حفظ آثار، علمی و پژوهشی، بودجه، گنجینه و یادمان‌های شهدا، تکریم و سرکشی به خانواده شهدا، اقشار و تشکل‌های مردمی، رسانه و روابط‌عمومی و ارتباطات، رسانه و فضای مجازی، امور خیریه، بازرسی و طلاب است.


به گفته سردار بوعلی مبنای برنامه‌ریزی و راهبردهای ما بر اساس سخنان مقام معظم رهبری است که بر اساس این منویات ۳۱ کلیدواژه قرار دادیم و در راستای تحقق این واژه ها حرکت می‌کنیم .


فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بیش از ۶ هزار ۵۰۰ آلبوم شهدا تهیه شده است که به دست خانواده شهدا می‌رسانیم، افزود: برنامه‌ریزی ۷ هزار و ۴۳۲ یادواره شهدا در استان برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲ هزار یادواره شهدا برگزار شده است و ما جدای از بحث یادواره‌ها اجلاسیه در سطح شهرستان، استان و ملی برگزار می‌کنیم که تاکنون ۷ اجلاسیه برگزار شده است.
سردار بوعلی تصریح کرد: همچنین اجلاسیه شهدای زنان را پیش‌بینی کرده‌ایم که درآینده برگزار می‌شود همچنین کتاب‌های دفاع مقدس با موضوعات مختلف چاپ می‌شود.
فرمانده سپاه فجر از اجرای برنامه شب‌های پر ستاره به مدت ۳ شب خبر داد، یادآور شد:۲۵ کتاب صوتی و تولید ۱۵ قطعه فاخر از جمله کارهای متفاوت است که ارائه خواهد شد.
وی با تصریح اینکه تهیه ۱۶ فیلم و مستند در خصوص دفاع مقدس از جمله اقدامات کنگره پانزده هزار شهید فارس است، گفت: هزار و ۶۰۰ سوژه صادر شده است که قابلیت تهیه فیلم، مستند، کتاب و تولیدات صوتی. را دارا است همچنین ۳۱۳ ساعت موشن‌گرافیک تهیه می‌شود و گروه‌های مختلف سرود که تولیدات سرود خواهند داشت و از جمله اقدامات بسیار خوب در دست اجرا است.
به گفته سردار بوعلی با یاد و نام شهدا ۱۵ هزار حافظ قرآن را تربیت می‌کنیم همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله راوی شو که کار بسیار فاخر این کنگره است.

انتهای پیام /  108
171 کلیک ها  شنبه, 20 مرداد 1403 12:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا