اولویت بهزیستی فارس بررسی و حل مشکلات مددجویان و افراد تحت پوشش است

اولویت بهزیستی فارس بررسی و حل مشکلات مددجویان و افراد تحت پوشش است
   
اولویت بهزیستی فارس بررسی و حل مشکلات مددجویان و افراد تحت پوشش است |||| ||||

به منظور بررسی مسائل مددجویان و تبادل اطلاعات امروز ۴مهر نشست مدیران بهزیستی سراسر استان با مدیرکل معاونین و مسئولان بهزیستی فارس برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین مدیرکل بهزیستی فارس در این نشست، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری نشست مدیران یکی از شایسته ترین و ضروری ترین کارهایی است که در سازمان انجام می‌شود و حل مشکلات مددجویان بهزیستی از اولویت های است که باید بیشتر به آن توجه شود .
 
سید محمد صادق کشفی نژاد با بیان اینکه با تلاش کارکنان بهزیستی فارس این سازمان در ارزیابی های سازمانی به عنوان یکی از ادارات موفق معرفی شد ،افزود :آنچه دریک سازمان و اداره منجر به پیشرفت واقعی و مستمر می‌ شود، بهره‌وری از سرمایه انسانی است . 
 
 او با اشاره به اینکه نظام مدیریت و ارزیابی عملکرد نقش برجسته‌ای در تحقق اهداف و ماموریت های سازمان دارد، عنوان کرد :تمامی ما و پرسنل باید از حقوق افراد دارای معلولیت در جامعه دفاع کنیم و اولویت خود راخدمات رسانی، حفظ کرامت مددجویان و تکریم ارباب رجوع قرار دهیم.
 
همچنین در طی مسیر خدمت خود بتوانیم یاریگر جامعه هدف باشیم تا بتوانیم باری از دوش جامعه برداریم .
 
مدیرکل بهزیستی فارس در ادامه با تاکید بر بحث هوشمند سازی ،اظهار کرد : با توجه به اینکه به روز رسانی از الزامات نظام اداری است و فعالیت‌های زیادی در راستای تسهیل کار جامعه هدف و نظارت پذیری اقدامات در بهزیستی فارس انجام شده است ، بحث نظارت آحاد مردم بر فعالیت‌های بهزیستی از طریق راه اندازی سامانه بررسی شکایات است. 
 
گفتنی است در پایان این نشست مدیران به مطرح کردن مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
286 کلیک ها  یکشنبه, 04 مهر 1400 11:18
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا