رسیدگی به شکایات حوزه ارتباطی فارس در کمتر از سه روز کاری

رسیدگی به شکایات حوزه ارتباطی فارس در کمتر از سه روز کاری
   
رسیدگی به شکایات حوزه ارتباطی فارس در کمتر از سه روز کاری |||| ||||

​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس مروز (یکشنبه 14 شهریور) درباره گزارش عملکرد سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات «195» در استان فارس با بیان اینکه تا پایان مردادماه امسال سه هزار و 854 فقره شکایت کاربران سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات مربوط به استان فارس در سامانه «195» ثبت شده است، گفت: از این تعداد شکایت، سه هزار و 480 فقره معادل 90 درصد شکایات رسیدگی شده است.

به گزارش راستین انلاین مهرداد سهرابی  افزود: عمده شکایات در استان فارس در حوزه تلفن همراه و اینترنت است و بیشترین فراوانی شکایات ثبت شده مربوط به کیفیت اینترنت، کیفیت سیگنال دهی مکالمه تلفن همراه، اینترنت ثابت و تلفن ثابت است که رسیدگی به آنها توسط اپراتورها، شرکت های ارتباطات ثابت (FCP) و مخابرات منطقه فارس انجام شده است.

وی،‌ میانگین زمان رسیدگی اپراتورها به شکایات ثبت شده در سامانه «195» در استان فارس را مدت 2 و هشت دهم روز کاری اعلام کرد و با توجه به شرایط بیماری کرونا و عدم امکان مراجعه حضوری و نیز تسریع در زمان رسیدگی به شکایات مشترکین، از کاربران خواست در صورت عدم رضایت از سرویس های دریافتی خود با مراجعه به سامانه «195» به نشانی https://195.cra.ir، تماس با تلفن گویای «195» و یا صندوق پستی 195-16315، شکایت‌های خود را از سرویسهای مختلف در حوزه ICT استان ثبت و پیگیری کنند.

گفتنی است سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات «195» به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است و مشترکین بعد از ورود به این سامانه باید محل شکایت خود را در منوی جستجو انتخاب و بر روی نقشه به صورت دقیق مشخص کنند و در مرحله بعدی اطلاعات شکایت شامل سرویس، نام اپراتور، نوع و موضوع شکایت را وارد کرده و با انتخاب دگمه مرحله بعد وارد منوی اطلاعات تماس شوند و در این مرحله پس از ورود اطلاعات تماس و متن شکایت، گزینه ثبت را انتخاب کنند که پس از ثبت شکایت کاربر، کد رهگیری شکایت بر روی صفحه نمایش داده شده و همزمان به شماره تلفن همراه درج شده در اطلاعات تماس ارسال می‌شود و کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه و انتخاب گزینه پیگیری شکایت و وارد کردن کد پیگیری از وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
7640 کلیک ها  یکشنبه, 14 شهریور 1400 15:01
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

14 نظرها

  • بابک چهارشنبه, 18 مرداد 1402 13:33 ارسال شده توسط بابک

    سلام چند ماه هست سیم تلفن ثابت ما رو دزدیدن. بعد ما رو مجبور به خرید کردن. الان من برای انتقال یک خط ثابت بازم بهم میگن باید دوباره بری سیم بخری. اصلا چرا ما به شما پول میدم برای قبض تلفن. پول خرید خط رو میدیم پول سیم رو میدیم. شما چکاره هستین پس

    گزارش
  • مسلم یکشنبه, 01 مرداد 1402 14:44 ارسال شده توسط مسلم

    سایت نوبت دهی علوم پزشکی بیمارستان پیمانییه جهرم،نوبت هارو میفروشن سایت که باید ساعت شیش عصر باز کنن باز نمی‌کند بعد که تمام نوبت ها بفروش برسه باز می‌کنند،اطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا پیگیری کنید

    گزارش
  • مهدوی سه شنبه, 23 خرداد 1402 23:29 ارسال شده توسط مهدوی

    ۳ساله میخوان فیبر نوری بکشن مصوبه و دستور و نامه و.. از ریس فناوری اطلاعات به شهرداری شیراز ابلاغ شده هنوز بعد۳ سال پولو گرفتن یک دهم شبراز هم اینترنت فیبر نوری نداره چیکار کردین پولو پس؟ یعنی میخواین بگین ۳ساله خواب بودین؟ ۳ساله مردم مالیات ندادن؟ ابنمان ندادن؟ ۳ساله بودجه نکرفتین؟ گرفتین پس چرا کار نمیکنین خوابین؟

    گزارش
  • محمد خلیل فضلی جمعه, 28 بهمن 1401 12:49 ارسال شده توسط محمد خلیل فضلی

    کابل تلفن منزل به شماره ۳۷۲۵۸۸۰۵مدت چهارماه است که به سرقت رفته اکنون مبلغ ۱۲۰هزارتومن بدهی برای چیست لطفا پیگیری کنید

    گزارش
  • محمد خلیل فضلی جمعه, 28 بهمن 1401 12:45 ارسال شده توسط محمد خلیل فضلی

    کابل تلفن منزل به شماره ۰۷۱۳۷۲۵۸۸۰۵مدت چهارماه است که سرقت شده هیچگونه تماسی با این خط نداشته ایم اکنون مبلغ حدود ۱۲۰هزارتومان بدهی آموگمده این برای چیست

    گزارش
  • مهدی جمعه, 21 بهمن 1401 12:58 ارسال شده توسط مهدی

    سلام. اینکه در متن بالا ذکر شده(( میانگین زمان رسیدگی اپراتورها به شکایات ثبت شده در سامانه «195» در استان فارس را مدت 2 و هشت دهم روز کاری اعلام کرد )) در مورد شکایت من یه دروغ محض هست چون حدود یه هفته هست تو سامانه 195 شکایت ثبت کردم و بعد یه هفته حتی اعلام وصول نشده یا پیامی مبنی بر اینکه شکایت داره پیگیری میشه.

    گزارش
  • رضا اوجی پنج شنبه, 26 آبان 1401 09:22 ارسال شده توسط رضا اوجی

    با سلام المک تلفن درب منزل مارو دزدیدن و هدود ۱ ماه هست که هرچی مخابرات میریم میگن لوله نداریم .میخواستم بدونم این اب نمان بابت چی ما پرداخت میکنیم چرا پیگیری نمیکنن وچرا نمیان درستش کنن خواهش میکنم رسیدگی کنید با تشکر

    گزارش
  • رضا اوجی پنج شنبه, 26 آبان 1401 09:21 ارسال شده توسط رضا اوجی

    با سلام المک تلفن درب منزل مارو دزدیدن و هدود ۱ ماه هست که هرچی مخابرات میریم میگن لوله نداریم .میخواستم بدونم این اب نمان بابت چی ما پرداخت میکنیم چرا پیگیری نمیکنن وچرا نمیان درستش کنن خواهش میکنم رسیدگی کنید با تشکر

    گزارش
  • مصطفی اصلاح سه شنبه, 17 آبان 1401 13:49 ارسال شده توسط مصطفی اصلاح

    چرا باید خط ما بخاطر چند روز تاخیر یکطرفه و تهدید به قطع کردن تلفن ثابت بشه. اونم بخاطر ۱۸ هزار تومن.

    گزارش
  • شجاع نجفی شنبه, 22 مرداد 1401 11:44 ارسال شده توسط شجاع نجفی

    با سلام اینترنت منزل من از ۱۵ مرداد قطع شده هر چه به ۲۰۲۰ زنگ میزنم میگن از طریق مرکز مشکل حل میشه اما خبری نیست و بنده بابت اینترنت قطع باید هزینه پرداخت کنم

    گزارش
  • سعید سه شنبه, 04 مرداد 1401 11:31 ارسال شده توسط سعید

    سلام.والا یکماهه دزد کابل کوچه تلفن ثابت ما را برده کسی پاسخگو نیست.
    چرا خبر دروغ مینویسین

    گزارش
  • مهران جمعه, 24 تیر 1401 11:39 ارسال شده توسط مهران

    آیا روا باشد برای یک قبض ۱۰هزار تومنی بدون بدهی قبلی خط ثابت یکطرفه شود؟ ?

    گزارش
  • ارسلان کردستانی دوشنبه, 12 ارديبهشت 1401 12:46 ارسال شده توسط ارسلان کردستانی

    سلام واقعا برای شما مسولین مخابرات استان فارس مخصوصا نورآبادممسنی متاسفم الان بیش از یک ماه است که تلفن ما قطع میباشد وهرچه هم مراجعه میکنیم کسی نیست که جواب درست حسابی به ما بدهد

    گزارش
  • کارسازلاری دوشنبه, 15 شهریور 1400 03:27 ارسال شده توسط کارسازلاری

    با سلام خطی بنام فاطمه نساء حدادنژاد به شماره 07152331579 بمدت 3 سال که منزل نبودن بعلت عمل قلب و پرداخت فقط ابونمان بدون اطلاع و اخطار مخابرات استان اقدام به جمع آوری و تخلیه خط انجام شده که بدون اطلاع و اخطار درست نیست حتما پیگیری بشه

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا