راه های ارتباطی شهروندان با شرکت توزیع نیروی برق استان فارس

راه های ارتباطی شهروندان با شرکت توزیع نیروی برق استان فارس
   
راه های ارتباطی شهروندان با شرکت توزیع نیروی برق استان فارس |||| ||||

رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس راه های ارتباطی شهروندان با این شرکت را تشریح کرد. 

 
به گزارش راستین آنلاین ابراهیم ریحانی اظهار کرد: ازآنجا كه بهبود كيفيت خدمات به مشتركان و مراجعين، دسترسی سریع به دریافت خدمات و حذف مراجعه حضوري به ادارات ، حفظ سلامت شهروندان ودر نهايت افزايش رضايت شهروندان همواره از اولويت هاي اين شركت به شمار مي رود، طرح توسعه ارائه خدمات غيرحضوري مشتركان به جد در دستور كار قرار گرفت. 
 
او ادامه داد :خوشبختانه با تلاش و پيگيري همكاران شرکت توانیر و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اين امر میسر شد ودر حال حاضر از طریق نصب سامانه موبايلي برق ایران(برق من) بر روی تلفن همراه و یا ميز خدمت الكترونيكي موجود در وب سايت شركت توزيع نيروي برق استان فارس به آدرس www.farsedc.ir ، مردم شريف استان فارس در حوزه فعالیت این شرکت می توانند بدون مراجعه حضوری به ادارات برق تابعه این شرکت درخواست هاي خود را ثبت، پيگيري و دریافت کنند. 
 
 ریحانی افزود: علاوه بر موارد مذکور، از طریق سامانه ارتباط مستقیم با مدیرعامل و سامانه رسیدگی به شکایات در سایت شرکت در قسمت "تماس با ما" نیز مشترکان می توانند سئوالات، پیشنهادها و انتقادات مورد نظر خود را مطرح و پیگیری کنند. 
 
او یادآور شد: مشترکان می توانند همچنین از طریق سامانه های پرداخت تلفنی 1521 وسامانه تلفنی 121 نیز خدمات برق را دریافت دارند. رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مشترکان می توانند از طریق ایمیل های شرکت با مدیرعامل، قائم مقام مدیر عامل، معاونان و مدیران در ارتباط باشند، اظهار داشت: شهروندان می توانند در قسمت تماس با ما در سایت شرکت، شماره تلفن و ایمیل مدیران و افراد پاسخگو را مشاهده و در صورت نیاز استفاده کنند.
 
 رئیس کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در خاتمه تصریح کرد: مشترکان این شرکت در صورت تمایل یا ضرورت، می توانند با مراجعه به هریک از دفاتر پیشخوان خدمات دولت از خدمات حوزه توزیع برق بهره مند گردند. 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1952 کلیک ها  یکشنبه, 30 آذر 1399 13:47
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

2 نظرها

  • علا قه بند شنبه, 12 تیر 1400 13:59 ارسال شده توسط علا قه بند

    با درود
    لطفا بفرمایید هر منطقه در روز چند بار باید قطعی برق داشته باشه
    الان خیابان باغ حوض هر روز ۲ بار هر بار ۲ ساعت قطعی برق داره
    آیا همه ی خیابان های شیراز بدین صورت هست یا فقط خیابان باغ حوض همچین لطفی در حقش میشه

    گزارش
  • زلفی سه شنبه, 18 خرداد 1400 21:02 ارسال شده توسط زلفی

    اقا من۱۵۰۰گوشت خریدم هی برقارفت همش فاسدشده خب کی الان جوابگوهست؟اداره برق الان برااین اتفاق چه تدبیری انجام داده؟؟

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا