دکتر محمودزاده:توسعه اقتصاد دیجیتال با گسترش و ظرفیت سازی بر مبنای فیبر نوری صورت می گیرد

 رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در آیین بهره برداری از نهضت جهادی فیبرنوری در استان آذربایجان شرقی گفت: دوره گذر از طرح نجما به مرحله کسب و کار و ایجاد توسعه بر مبنای اقتصاد دیجیتال با استفاده هوشمندانه از تکمیل زیرساخت های فیبرنوری در طرح نجما ، توانمندی های مهم مخابرات منطقه آذربایجان شرقی و رشد عملی شاخص های طرح نجما در حال حاضر کاملا میسر شده است.


راستین آنلاین: وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی در اکثر لایه ها به ویژه در حوزه مخابراتی و اقتصاد ارتباطات توسعه مناسبی دارد، اظهارداشت: استفاده هوشمندانه از این توانمندی ها، نوید ورود قدرتمندانه تر مخابرات منطقه به حوزه درآمدزایی و کسب و کار در درآمدزایی بر پایه فیبرنوری است.


دکتر محمودزاده افزود: ارائه قدرتمندانه طرح جهادی فیبرنوری در استان آذربایجان شرقی ، با توجه به ظرفیت سازی مناسب، ایجاد پوشش عملی و قابل استفاده در نقاط مختلف و شهرهای این استان آماده است و حقیقتا شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی می توانند از بستر فیبر نوری برای رشدو توسعه هرچه بیشتر صنعتی استان و نشان دادن مزیت های اقتصاد دیجیتال استفاده کنند.


دکتر محمودزاده با اشاره به شعار سال و لزوم تحقق آن گفت: در ورود به شهر تبریز و مشاهده پیشرفت های مبتنی بر کسب و کار در این استان، اهمیت توسعه فیبرنوری به عنوان پیشران اقتصاد ارتباطات کاملا نمایان است.


رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: برای تقویت اکوسیستم دیجیتال کشور نیازمند ورود همگانی و کشوری به توسعه فیبرنوری در سرتاسر کشور بر طبق برنامه از پیش تعیین شده هستیم که نهضت جهادی فیبرنوری (نجما) در همین راستا طراحی شده است.


دکتر محمودزاده اضافه کرد: ورود هوشمندانه و تجاری محور مخابرات به فناوری‌های نوین کسب و کار و نهضت جهادی فیبرنوری بر اساس نیازسنجی انجام شده است و در سال ۱۴۰۲ ثمرات این نوآوری‌ها و ورود شرکت مخابرات ایران به فضا‌های جدید و پیشرفته در حوزه اقتصاد دیجیتال به ویژه در شهرهای با توانمندی زیرساختی و فعالین صنعتی مانند تبریز خود را نمایان خواهد ساخت.


وی گفت:میزان سرمایه گذاری در پروژه های مخابراتی و نهضت جهادی آذربایجان شرقی قابل توجه است و اکنون این استان به عنوان یک استان نمونه با ارتباطات مرزی و بین المللی، امکان ورود به درآمدزایی و عملی سازی و بروز اهمیت اقتصاد ارتباطات و دیجیتالی مبتنی بر مولفه های پیشران در سطح جهانی دست یافته است.

انتهای پیام /  108
178 کلیک ها  سه شنبه, 25 مهر 1402 20:58
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا