رسانه ها با تمام توان و ظرفیت خود پای کار باشند

جانشین سپاه فجر فارس گفت: بحث اطلاع رسانی دومین کنگره امیران، سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، برای ما حائز اهمیت است و انتظار می رود رسانه ها با توان و ظرفیت بیشتری پای کار بیایند.

منصوره خسروبیگ راستین انلاین: سردار سرتیپ دوم پاسدار هاشم جمالی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: بحث اطلاع رسانی دومین کنگره امیران، سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، برای ما حائز اهمیت است و انتظار می رود رسانه ها با توان و ظرفیت بیشتری پای کار بیایند.


جانشین سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمانی نیاز به گسترش تفکر ایثار و شهادت داشت، گفت: 13 سال پیش در فارس کنگره ملی شهدا برگزار شد و مقام معظم رهبری تدبیر فرمودند تا کنگره شهدا احیا شود و این باعث تحرک جدید در این خصوص شد و در فارس هم این موضوع در دستور کار قرار گرفت از 2 سال پیش حرکات اولیه شکل گرفت و از روستاها تا مرکز استان فعال شدند.
وی گفت: از ظرفیت هنر در همه عرصه ها استفاده و از حضور هنرمندان استان فارس استفاده شد.


سردار جمالی افزود: ساخت تمام مستندها و ارکستر سمفونیک شهدا از هفتم تا نهم برگزار می شود کل گروه استان فارسی هستند که در تالار حافظ با خوانندگی علیرضا قربانی اجرا خواهد شد.


وی گفت: هزار نفر در نمایشگاه درگیر برگزاری و اجرای مطالب شهدا هستند و چهار بخش دارد که در سالن مشاهیر روایتگری انجام می شود و سالن ویژه کودکان وجود دارد، سالن فرهنگی هم دیده می شود.


این مقام مسئول افزود: بزرگترین نمایشگاه صنایع نظامی ارتش و هوافضای سپاه آماده سازی شده و این نمایشگاه از 9 صبح تا 21 تا دهم آبان ماه پذیرای علاقمندان است.
وی گفت: هشتم آبان ماه اجلاسیه شهدای ارتش در همین مکان خواهیم داشت و اجلاسیه شهدای زن برگزار می شود و دهم آبان ماه دومین کنگره شهدا در همین محل اجرا می شود.
سردار جمالی افزود: یک هزار و 600 سوژه آماده شده که یک چهارم آن تبدیل به اثر شده است.

انتهای پیام /  108
11 کلیک ها  سه شنبه, 01 آبان 1403 19:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا