شهادت برنده شدن در زندگی است

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: شهادت برنده شدن در زندگی است و شهدا برندگان واقعی و کامیابان حقیقی حیات دنیوی است.

منصوره خسروبیگ راستین انلاین ؛حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی که به میزبانی شهر شیراز در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که خدا به آنان درود فرستاده است.


وی با بیان اینکه اساس دعوت و هدایت همه انبیای الهی دو رکن داشته است، تصریح کرد: پرستش و فرمانبرداری از خدا و مبارزه با حکمرانان ستمگر، ظاغوت‌ها و ظالمان، این دو رکن است.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی براساس این دو اصل بنا شده است، ادامه داد: این کار قطعا هزینه دارد و جهاد لازم دارد.


حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه در میان همه ادیان، انسان‌هایی برگزیده خدا برای جهاد وجود دارد، گفت: مجاهدان، انسان‌های برگزیده و ممتاز خداوند برای استقرار حکمرانی خدا هستند و بین محاهدان، برترین ها، شهدا هستند؛ شهید در فرهنگ توحیدی یعنی کسی که از حیات حیوانی و دنیایی گذشت تا به حیات طیبه ابدی برسد و انبیاء به همین دلیل گفته‌اند که به شهید مرده نگویید و به خانواده‌هایشان تسلیت نگویید. شهادت برنده شدن در زندگی است. شهدا برندگان واقعی و کامیابان حقیقی حیات دنیوی است.
وی با بیان اینکه شهدای ما در عمر انقلاب اسلامی نه فقط در مبارزه با ظالمان شهید شدند، بلکه از این کشور سرافراز هم دفاع کردند که این، یک افتخار دیگری است برای همه، افزود: به همین دلیل است که در تمام این سال‌ها یک‌وجب از خاک ایران جدا نشده و روزبه‌روز ایران عزیز در دنیا درخشنده‌تر می‌شوند.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه بعضی افراد با فرافکنی و تفرقه افکنی به تفرقه میان پیروان ادیان الهی می‌پردازند، حضرت موسی (ع) را بزرگترین مبارز در مقابل مستکبران دانست و تاکید کرد: امروز صهیونیست به معنی کامل، به پیروان دین این پیامبر اولوالعزم ظلم‌ می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، محور وحدت ادیان الهی در ایران را توحید دانست و گفت: در فرهنگ ما ایمان به همه انبیا لازم است و این امر را باید به همه به فرزندانمان بیاموزیم.
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه ۷۹۷ جانباز، ۴۳ نفر آزاده و ۱۴۷ شهید در ادیان توحیدی داریم، تصریح کرد: برنامه‌های شهدا فقط یاد شهدا نیست، تقدیر از خانواده‌های آنان، و بیعت کردن مجدد برای جهاد در برپاداشتن حکومت دینی است و امروز جبهه مقاومت گسترده‌تر شدن است.
وی خطاب به شهدا گفت:‌ ای صاحبان این مجلس و این عظمت و شکوه! شما برای ما دعا کنید تا در این مسیر زیبایی که شما بنا گذاشتید ثابت قدم باشیم و همچون شما سعادتمند باشیم.

انتهای پیام /  108
12 کلیک ها  سه شنبه, 01 آبان 1403 19:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا