تجلیل از پیشکسوت فوتبال فارس و خوزستان

تجلیل از پیشکسوت فوتبال فارس و خوزستان
   
تجلیل از پیشکسوت فوتبال فارس و خوزستان |||| ||||

باید به درازای یک عمر صادقانه خدمت کرده وزحمت کشیده باشی تا مقبول طبع مردم  صاحب خرد  شوی .


به گزارش راستین آنلاین،این تفسیر کوتاه میتواند بیانگر سالها زحمات دلسوزانه و خدمات بی شائبه و اثر گذار استاد خلیل صالحی در عرصه فوتبال باشد.
 از بازیگری در فوتبال تا مربیگری و مدیریت ورزشی و باشگاهداری سالم و ثمربخش عمل کرد و از آن مهمتر به دور از هر حاشیه ای سالم زیست .اخیرا به پاس خدمات ارزشمنداستاد خلیل صالحی پیشکسوت فوتبال فارس و خوزستان تصویر چشم نوازی  توسط یکی از قدرشناسان این دیار از استاد صالحی منتشر شده که مورد استقبال دوستان و علاقه مندان و اهالی فوتبال واقع شده است . استاد صالحی فوتبال را در آبادان با تیم سپه این شهر آغاز کرد و با سرعت و تکنیکی که داشت خیلی زود به چشم آمد ودر نوجوانی  مورد توجه مربیان آبادان  قرار گرفت  و به تیم منتخب جوانان و آموزشگاه ها دعوت شد وبا این تیم  به مقام قهرمانی خوزستان دست یافت  .از تیم خوشنام و با اصالت  سپه آبادان  به ذوب آهن اصفهان رفت و آنجا نیز تحت نظر زنده یاد استاد محمود یاوری درخشید بعداز چندسال  به برق شیراز آمد و سالها با این تیم زندگی کرد و میکند. صالحی از جمله بازیکنان با استعدادی بود که اگر پس از فوتبال به کار مربیگری ادامه می داد بدون شک به یکی از بهترین سر مربیان و استعدادیابان فوتبال کشور تبدیل می شد.
اما گردش روزگار و برخی ضرورتها  اورا به سمت و سوی صندلی مدیریت جهت داد . صالحی در عرصه مدیریت نیزبسیار موفق عمل کرد . انتخاب های هوشمندانه او در زمینه گزینش مربی و بازیکن و سرپرست و تدارکات  و شیوه مدیریتی که داشت راه را بر هر حاشیه ای می بست . با باشگاه محبوب برق شیراز به موفقیتها و افتخارات خوبی دست یافت . برق شیراز در زمان مدیریت استاد صالحی به تیمی  صاحب سبک در فوتبال ایران تبدیل شده بود که این  ویژه گی در نوع خود دستاورد مهمی برای فوتبال فارس به شمار میامد .
  صالحی با اعتقاد راسخ به سالم زیستن  و خدمت صادقانه انجام دادن تن به هیچ زدو بندی نداد ووارد هیچ گروه و دسته ای  نشد.صالحی در تمام سالهای مدیریت و خدمت  خود در عین تواضع با حجبی مثال زدنی   هیچ گاه  درباره برادر شهیدش سخنی نگفت . اشاره به جایگاه اجتماعی و موفقیتهای  استاد صالحی بدون اشاره به حمایتهای همسر و فرزندان تحصیل کرده و مهربانش نمی تواند حق مطلب رابه طور کامل ادا کند . بدون شک نقش خانواده و نقش همسر ارجمندو فرزندان ایشان در کسب این موقعیتها مهم بوده است . 
  این پیشکسوت دوست داشتنی  که از شیفتگان اندیشه هاو عمل  زنده یاد استاد دهداری است خدمت به فوتبال و مردم و جامعه  رابزرگترین افتخار خود دانسته و میداند . به راستی چه مفهوم و ارزشی  بالاتر از این که با نوعی تعهد انسانی  و بی هیچ چشمداشتی با مردم  و جوانان و پیشکسوتان همراهی کنی ؟! خوشحالم که از استاد خلیل  صالحی در زمان حیاتش قدرشناسی می شود . زنده باشی استاد خلیل صالحی .
انتهای پیام /  عبدالکاظم دریساوی/روزنامه نگار
2999 کلیک ها  یکشنبه, 28 آذر 1400 15:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا