عیار انسانیت و رشد انسان با کمک به قشر محروم جامعه بالا می رود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز،مهمترین آرمان انقلاب، قرآن و اسلام را دستگیری از فقرا و مستضعفین جامعه دانست و گفت:عیار انسانیت و رشد انسان با کمک به قشر محروم جامعه بالا می رود.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : حجت‌الاسلام یوسف خواجه امیری در اولین گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی که با حضور پاسداران سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در نمازخانه این ناحیه برگزار شد،نظارت بر اصناف و صنوف مختلف را مهمترین راهبرد اقتصادی دولت خواند و اذعان داشت: مردم بر مسئولین حقی دارند و این حق مردم نیست که هر روز شاهد افزایش قیمت ها باشند.
حجت الاسلام یوسف خواجه امیری در ادامه با بیان اینکه کسانی هستند که ادعای قرآن و دین ندارند اما تمام آموزه های دینی را به خوبی رعایت می کنند خاطر نشان کرد: جامعه بشری و مسئولین،نمایندگان مردم در مجلس، که مدعی حکومت اسلامی هستند به این مطلب راهبردی توجه داشته باشند که با نگاه سیستمی و آمار پرکنی نمیشود به محرومین، مستضعفین جامعه خدمت صادقانه داشت و به آنها کمک نمود.
وی با توجه به این که روز به روز فاصله طبقاتی در بین اقشار مختلف جامعه در حال تغییر و افزایش است
آرمان امامین انقلاب را تضاد با این امر مهم دانست و مهمترین آرمان امامین انقلاب، قرآن و اسلام را دستگیری از فقرا و مستضعفین جامعه خواند و افزود: عیار انسانیت،شکوفایی عقل و رشدانسان در معارف دینی با کمک به قشر محروم جامعه بالا می رود.
حجت‌الاسلام یوسف خواجه امیری در ادامه با بیان این نکته که جامعه ای که هزاران شهید را تقدیم انقلاب کرده است گرفتن رشوه در بعضی از ادارات، را خلاف موازین اخلاق،دین و اسلام ناب محمدی دانست و تصریح کرد:چرا جامعه اسلامی باید اینگونه باشداین نشان می دهد که مسیولین در خدمات رسانی به مردم ضعیف عمل کرده اند و صددرصد راه را اشتباه رفته اند.
روحانیون،مسئولین،دستگاه های نظارتی در امور دینداری و کمک به قشر ضعیف جامعه کوتاهی کردند
وی به نقش مسئولین و کوتاهی در امر خطیر مسئولیتشان اشاره کرد و گفت:مهمترین راهبرد قرآن کریم که توجه به محرومان و قشرمستضعفان است به ورطه فراموشی سپرده شده و متاسفانه برخی از مسئولین دنبال لذات دنیوی خود هستند و از این قشر که ولی نعمتان این نظام و انقلابند غافل شدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)شیراز؛ گفت: متاسفانه روز به روز در صنوف مختلف شاهد افزایش قیمت‌ها از زمین و مسکن تا ریزترین آن که به سفره مردم دخیل است شاهد هستیم و این نشان می دهد که دستگاههای نظارتی متاسفانه در خواب ناز به سر می برند و از وضع اقتصادی نابسامان مردم هرچند آگاهند اما در خواب ناز می باشند.
انتهای پیام /  108
117 کلیک ها  سه شنبه, 28 فروردين 1403 11:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا