• مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز:

مسئولان مراقب تاکتیک های دشمن باشند/تکنیک جدید شکاف در بین نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، گفت: مسئولان مراقب تاکتیک های دشمن باشند، تکنیک جدید دشمن ایجاد شکاف در بین نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز است.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز ضمن تبریک سال نو و تلاش در جهت تحقق شعار سال با مشارکت مردم گفت: پس از شکست و ناامیدی دشمن در عرصه های مختلف باید مراقب این افعی زخمی و خوش خط و خال، و حربه های جدید او بود.
وی با بیان این که، دشمن در این مرحله از جنگ شناختی و ترکیبی
با تکنیک جدید وارد میدان می‌شود
و آن هم ایجاد شکاف در میان نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز با بدنه جامعه و همچنین تبدیل آن به بحران امنیتی است، خاطر نشان کرد: قداست زدایی از مولفه های اقتدار نظام همانند کانون خانواده، نیروهای مسلح، جایگاه روحانیت، امامت جمعه و قرار دادن مسئولان در مقابل مردم از شگردها و تکنیک های جدید دشمن خواهد بود.
وی در ادامه با توجه به نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این میان، وظیفه مجلس آینده بسیار سنگین و خطیر می باشد، چرا که باید بدون محافظه کاری، با جامه عمل پوشاندن به دو وظیفه اصلی و راهبردی خود که همان تصویب قوانین و نظارت بر حسن اجرای قوانین است بپردازند و به مردم خدمت صادقانه داشته باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، مردم را ولی نعمتان و صاحبان اصلی این نظام و انقلاب دانست و گفت: مردم باید با وحدت و همدلی، که البته این وحدت و همدلی هم بمعنای گرد آمدن سلیقه های گوناگون بر محور اسلام، خط امامین انقلاب است و میبایست همیشه استوار بمانند و بدخواهان را مایوس نمایند تا به فضل الهی جامعه سازی تحقق یابد و زمینه برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم گردد‌‌‌.
انتهای پیام /  108
212 کلیک ها  دوشنبه, 06 فروردين 1403 10:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا