نخستین دوره کشوری تربیت کنشگر جهاد تبیین در شیراز برگزار می‌شود

نخستین دوره کشوری تربیت کنشگر جهاد تبیین در شیراز برگزار می‌شود
   
نخستین دوره کشوری تربیت کنشگر جهاد تبیین در شیراز برگزار می‌شود |||| ||||

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای فارس از برگزاری نخستین دوره تربیت کنشگر جهاد تبیین ویژه دانشجویان استان خبر داد وگفت: این مهم به منظور تحقق بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، برای نخستین مرتبه در فارس برگزار خواهد شد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام مقامی چهارشنبه ۲۵ اسفند در حمع خبرنگاران اظهار کرد: جهادتبیین با هدف شکل‌گیری نگرش تحول آفرینی در جامعه از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است.
 
وی ادامه داد: تلاش داریم برای نخستین مرتبه دوره تربیت کنشگر جهادتبیین ویژه دانشجویان را به میزبانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس با سر فصل‌های چرایی و ضرورت تبیین، منطق استکبار ستیزی، ارتباط با دنیا جریان تبیین در فضای دانشگاهی از طریق اساتید صاحب نظر در این حوزه برگزار کنیم.
 
او افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دوره از طریق دبیرخانه جهاد تبیین فارس به آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/bGul۷ct/
 مراجعه داشته باشند.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بهترین زمان ممکن، موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند و در واقع به‌نوعی بیانیه گام دوم قوام بخشیدند، افزود: ایشان جهاد تبیین را یک فریضه ذکر و بر اقدام آن توسط افراد تأکید کرده‌اند وامروزه نیاز است دانشجویان سفیران عرصه اطلاع رسانی در حوزه جنگ نرم باشند.
 
به عقیده این استاد دانشگاه، چنانچه بتوانیم با تربیت وآموزش صحیح در عرصه تربیت کنشگری جهاد تبیین به درستی عمل کنیم بسیاری از ابهامات جامعه به‌ویژه جوانان برطرف می‌شود و به‌نوعی هویت‌سازی شکل می‌گیرد. 
 
مقامی همچنین بر تأثیر رشد و توسعه شبکه‌های اجتماعی در جهاد تبیین اشاره و یکی از ابزارهای کارآمد در جهاد تبیین را فضای مجازی دانست و اظهار کرد: در جامعه امروزی، اثر تخریبی یک پیام و یا یک کلیپ چنددقیقه‌ای به‌مراتب بیشتر از چندین بمب و موشک است.
 
علاقمندان می‌توانند در صورت اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری این رویداد مهم علمی فرهنگی از طریق شماره تلفن ۰۹۱۷۳۳۰۳۳۹۴ موضوعات خود را مطرح کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
198 کلیک ها  چهارشنبه, 25 اسفند 1400 12:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا