بهره مندی از خدمات پهن باند ثابت بر بستر فیبر نوری

  تفاهم نامه تسهیل در اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شیرازی برای بهره مندی از خدمات پهن باند ثابت بر بستر فیبر نوری به امضای استاندار فارس و شهردار شیراز رسید.

راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، بر اساس مفاد این تفاهم نامه که با هدف دسترسی به پهنای باند بیشتر و بهره گیری از سرویسهای پایدار و پرسرعت ارتباطی بر بستر فیبر نوری به امضای دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و محمدحسن اسدی شهردار شیراز رسید، مقرر شد فراخوانی برای شرکت های دارنده پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت جهت تسهیل در اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها «FTTH» درشهر شیراز برگزار شود و پس از اعلام آمادگی اپراتورهای مربوطه، طی مراحل قانونی و تفاهم در جزییات پروژه، کار اجرایی آغاز شود.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها یکی از پروژه های ملی و مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که با اجرای آن گام مهمی برای توسعه ارتباطات در استان برداشته می شود و شهروندان می توانند به اینترنت با کیفیت با سرعت حداقل 100 مگابیت بر ثانیه دست یابند.
گفتنی است این جلسه در دفتر استاندار فارس با حضور طرفین تفاهم نامه و حمید سلیمان پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، ندا رحیمی مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، ایزد پناه جانشین استاندار فارس در شورای فضای مجازی استان و محمدعلی فاضلی مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری فارس برگزار شد.

انتهای پیام /  108
143 کلیک ها  یکشنبه, 11 تیر 1402 12:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا