اجرای طرح نشست صمیمی در یکصد محله هدف سازمان بهزیستی

اجرای طرح نشست صمیمی در یکصد محله هدف سازمان بهزیستی
   
اجرای طرح نشست صمیمی در یکصد محله هدف سازمان بهزیستی |||| ||||

طرح ملی نشست صمیمی مسئولین بهزیستی با جامعه هدف و با حضور شبکه ای از مسئولین درون و برون سازمانی در بخش دولتی و غیر دولتی در فارس اجرا می شود.

 

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:عبدالرحمن سلیم حقیقی گفت: این طرح ملی در استان فارس با هدف تحول و توانمندسازی محلات کم برخوردار در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی، درمانی در شیراز روز سه شنبه دوم آبان در محلات سعدی و شهرک بهار و در شهرستان مرودشت نیز روز چهارشنبه سوم آبان ماه با حضور مدیر کل دفتر مشاوره بهزیستی کشور به عنوان نماینده تام الاختیار سازمان بهزیستی، مدیرکل و معاونین بهزیستی فارس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

 دبیر اجرای طرح ملی نشست صمیمی مسئولین بهزیستی با جامعه هدف در بهزیستی فارس عنوان کرد: طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخودار کشور به‌منظور حضور میدانی، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان بهزیستی با استقرار میز ارتباطات مردمی در این مناطق و پاسخگویی به نیاز مراجعان با رویکرد محله ‌محوری، حل‌ مساله و ظرفیت ‌سازی اجتماعی و خدمت‌رسانی در محلات کم برخوردار سراسرکشور اجرا می شود.


وی در ادامه با بیان این که این طرح به عنوان یک طرح ابتکاری از سوی بهزیستی کشور با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور برای افزایش رضایت‌مندی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی و سایر افراد نیازمند و رفع مشکلات آن اجرا می شود، افزود: با اجرای این برنامه مسئولین ضمن حضور در محلات به مرتفع نمودن چالش های جامعه هدف می پردازند و در خواست های ارائه شده نیز پس از خاتمه ملاقات هر فرد و در همان محل در سامانه جامع سازمان بهزیستی ثبت می شود و پیامک کد رهگیری درخواست برای مراجعین ارسال می شود.


سلیم حقیقی ضمن اشاره به برپایی بیش از ۴۰۰ مورد میز ارتباطات مردمی با حضور مسئولان بهزیستی در سراسر استان فارس از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، گفت: در میز ارتباطات مردمی بهزیستی در دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری نیز درخواست های بیش از ۲ هزار نفر از مراجعین بررسی و یک هزار و ۷۳۶ مورد از درخواست های جامعه هدف بهزیستی فارس به مدت سه روز در سامانه سامد ثبت شد.


مشاور اجرایی مدیرکل بهزیستی فارس در پایان اظهار داشت: بهزیستی امیدوار است که در کنار دیگر دستگاه‌ها و در نشست‌های رودررو با مردم از آسیب‌های محلات کم‌برخوردار بکاهد.

انتهای پیام /  108
136 کلیک ها  سه شنبه, 02 آبان 1402 07:40
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا