مرمت منازل نیازمندان با هزینه شهرداری شیراز انجام می شود

  رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مرمت منازل نیازمندان با هزینه شهرداری شیراز و توسط گروه های جهادی قرارگاه احمد بن موسی (ع) انجام می شود.

 منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :

سیده مریم حسینی در برنامه خوشا شیراز گفت: قصه محرومیت و برخورداری پیچیدگی های تاریخی و پیوست های فرهنگی و اجتماعی منحصر به خودش را دارد که نمی توان با یک تقسیم بندی ساده جغرافیایی از آن به راحتی عبور کرد.

رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای شهر شیراز گفت: وقتی وقتی از محرومیت صحبت می کنیم منظور عقب ماندگی های فیزیکی شهر و در مورد فضای شهری است نه در مورد ساکنان و مردم با اصالت که در این محلات با اصالت زندگی می کنند و به شهر ما اصالت داده اند و گذشتگانشان تاریخ شهر شیراز را رقم زده اند.

سخنگویی شورای شهر شیراز گفت: در کمیته محرومیت زدایی مصوبه ای داریم برای مرمت منازل نیازمندان، هزینه را شهرداری شیراز می پردازد و مرمت، بهسازی و بازسازی توسط گروه های جهادی قرارگاه احمد بن موسی (ع)، انجام می شود.

عضو شورای شهر شیراز گفت: اما باتوجه به تعدد این خانواده ها، آمار کاملی از آنها در اختیار نیست و لازم است همه دستگاه ها برای شناسایی در قسمت های کم برخوردار شهر شیراز و حاشیه شهر ورود کنند و آستین همت را بالا بزنند، تا بتوانیم به طور کامل مصوبه مذکور را اجرا کنیم.

انتهای پیام /  108
96 کلیک ها  یکشنبه, 07 آبان 1402 08:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا