لزوم آموزش عمومی پیشگیری از وقوع جرم در فارس با حضور حوزه های علمیه و دانشگاه ها

لزوم آموزش عمومی پیشگیری از وقوع جرم در فارس با حضور حوزه های علمیه و دانشگاه ها
   
لزوم آموزش عمومی پیشگیری از وقوع جرم در فارس با حضور حوزه های علمیه و دانشگاه ها |||| ||||

آموزش عمومی در بحث پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه قضایی فارس با همکاری مجموعه ای از روحانیون و حوزه های علمیه، دانشگاه ها و آموزش پرورش و سایر ارگان ها باید انجام شود.

به گزارش راستین آنلاین  آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 1 تیر) در دیدار با مدیرکل دادگستری و اعضای شورای عالی قضایی استان به ‌مناسبت‌ آغاز هفته قوه قضائیه گفت: حماسه ملی و جشن ملی ایرانیان در سال ۱۴۰۰ با انتخابات شکل گرفت و این انتخابات خیلی حرف و پیام برای جهانیان داشت البته اگر گوشی برای شنیدن حرف داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تبریک میلاد امام رضا (ع) افزود: نوع برخوردهایی که ضد انقلاب و منافقین با هموطنان ما در خارج از کشور که می خواستند رای دهند نیز نا مناسب بوده اما مردم ما با تمام مشکلات در صحنه حاضر شدند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: در عین حال واقعیت این است که با همین اوضاع و فشارها و تبلیغات و شرایط کرونایی که بوده است می توان گفت که ملت به صحنه آمدند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تاکید کرد: مردم ما جامعه بین المللی می دانند که رئیس جمهور‌ منتخب ما، عزت ایرانی ها را به سادگی نخواهد فروخت و آیت الله «رئیسی» دیدار با رئیس جمهور آمریکا را نمی خواهد که نشان می دهد عزت و سربلندی ایران از همه چیز مهم تر است.

وی ادامه داد: چارچوب سیاست خارجی ما واضح است، امام خمینی (ره) از پاریس فرمود اگر رفتار غرب با ما حسنه باشد ما هم حسنه برخورد خواهیم کرد، چارچوب سیاست خارجی ما واضح است نه اینکه آیت الله «رئیسی» مطلب تازه ای را گفته باشد اما عزت ایرانی در چارچوب این قضیه تعریف می شود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: کار تازه شروع شده و ما در این انقلاب ابتدای یک گام سرنوشت ساز و مقدس هستیم و با این ‌نیت که برای خدا کار می کنید خستگی از تنتان خارج می شود.

وی با اشاره به خدمات قضایی فارس گفت: استان ‌فارس از جهت خدمات رسانی قضایی به مردم از جهاتی نسبت به سایر استان ها بهتر است و از مسئولان دستگاه قضا در استان فارس تشکر می کنم.

آیت الله دژکام افزود: نیاز به آموزش در زمینه های مختلف حقوق شهروندی در کشور ما بسیار زیاد احساس می شود و اگر این آموزش درست انجام شود مسلما نظارت، کنترل و پیشگیری از وقوع جرم خیلی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: موضوع آموزش عمومی در بحث پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه قضایی فارس با همکاری مجموعه ای از روحانیون و حوزه های علمیه، دانشگاه ها و آموزش پرورش و سایر ارگان ها باید انجام شود و این آموزش عمومی و تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم ضمن کاهش مخارج کشور موجب افزایش سلامت روانی و معنوی جامعه می شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
243 کلیک ها  سه شنبه, 01 تیر 1400 20:16
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا