مراکز و موسسات غیرانتفاعی در کشور به عنوان رفیق آموزشی و فرهنگی دانش آموزان هستند

مراکز و موسسات غیرانتفاعی در کشور به عنوان رفیق آموزشی و فرهنگی دانش آموزان هستند
   
مراکز و موسسات غیرانتفاعی در کشور به عنوان رفیق آموزشی و فرهنگی دانش آموزان هستند |||| ||||

مدیرعامل موسسه عصر طلایی رشد کودک (آیمت) بیان کرد: این موسسه با عمر کوتاه خود توانسته است راه چند ساله را بپیماید و در برابر دیگر مراکز و موسسات غیرانتفاعی در کشور نه به عنوان رقیب بلکه به عنوان یک رفیق علمی، آموزشی، فرهنگی و فکری گوی سبقت را در دست گرفته تاجایی که در زمان کرونا که بسیاری از مراکز غیرانتفاعی کمرنگ یا بعضاً حذف شدند، موسسه آیمت به فعالیت خود ادامه داد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :هفتمین گردهمایی مدیران اجرایی موسسه عصر طلایی رشد کودک (آیمت) با حضور مدیرعامل، معاونین، مشاوران و مسئولین آموزش و پرورش استان فارس برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی موسسه آیمت ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و تبریک عید سعید غدیر خم گفت: تعلیم و تربیت در مکتب اسلام جایگاهی خاص داشته و اگر بخواهیم جامعه‌ای رو به جلو داشته باشیم اولین گام این است که در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول خسروبیگ در گفتگو با خبرنگار ما با بیان حدیثی شریف از حضرت علی علیه السلام در باب معرفت بیان کرد: کسانی می‌توانند در بعد تعلیم و تربیت موفق شوند که در مرتبه اول معرفت نفس داشته و زندگی خود را شناخته و چشم انداز و هدف‌گذاری در زندگی شخصی و اجتماعی را مشخص نمایید.

وی عنوان کرد: زمانی که گفته می‌شود برای تعلیم و تربیت می‌بایست سرمایه‌گذاری کنیم، به این معناست که هزینه‌های انجام شده برای آینده سازان و فرزندانمان را مصرف بیهوده ندانیم چون شما برای فکر و اندیشه هزینه می کنید و باید بدانید این روش یک نوع سرمایه گذاری محسوب میشود.

معاون فرهنگی اجتماعی موسسه آیمت ادامه داد: موسسه آیمت یکی از مراکزی است که در نوع خود به دنبال تربیت کودکان از ابتدای کودکی بوده آن هم نه تنها از زبان کتاب بلکه همراه با زبان بازی و طرح مسائل فکری به اهداف خود پر و بال میدهد.
وی در پایان سخنان خود با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی از حاضرین خواست تا راه این عزیزان را ادامه دهند.

در ادامه ی این جلسه زاده باقری مدیرعامل کشوری موسسه آیمت بیان کرد: این موسسه با عمر کوتاه خود توانسته است راه چند ساله را بپیماید و در برابر دیگر مراکز و موسسات غیرانتفاعی در کشور نه به عنوان رقیب بلکه به عنوان یک رفیق علمی، آموزشی، فرهنگی و فکری گوی سبقت را در دست گرفته تاجایی که در زمان کرونا که بسیاری از مراکز غیرانتفاعی کمرنگ یا بعضاً حذف شدند، موسسه آیمت به فعالیت خود ادامه داد.

مدیرعامل موسسه گفت: ما به دنبال یافتن پست و مقام نیستیم، فقط می‌خواهیم فرزندان این کشور بزرگ را که شایستگی همه خوبی‌ ها را دارند ،بتوانند آینده ایران اسلامی را با دستان قدرتمند خود بسازند.

زاده باقری افزود: مراکز و موسسات غیر انتفاعی می توانند کمبود ها و نواقص نه تنها مدارس ابتدایی را که بعضاً کمبود های دوران متوسطه اول و دوم را به نحوی که در تحصیلات دانش آموزان هیچ خدشه ای وارد نشود تکمیل و حتی تجهیز کنند.

وی در پایان به سوالات معاونین،مدیران اجرایی و دیگر مسئولین پاسخ داد و از نظرات و پیشنهاداتشان استقبال کرد.

انتهای پیام /  108
96 کلیک ها  یکشنبه, 03 تیر 1403 08:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا