سامانه سفیر مهر آماده ثبت نام برای والدین و رانندگان مدارس

سامانه سفیر مهر آماده ثبت نام برای والدین و رانندگان مدارس
   
سامانه سفیر مهر آماده ثبت نام برای والدین و رانندگان مدارس |||| ||||

سامانه سفیر مهر آماده ثبت نام از والدین و رانندگان برای سرویس مدارس است .

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: پیمان باباخانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز در نشست خبری گفت: برای اولین بار پس از گذشت چند سال مسئولیت سرویس مدارس به شهرداری شیراز تفویض شده و تاکنون آیین‌نامه و دستورالعمل‌های اجرایی سرویس مدارس به شرکت‌های حمل و نقل مسافر شهری ابلاغ و ساماندهی لازم انجام شده است.


وی ادامه داد: شهروندان و والدین دانش آموزان برای سرویس مدارس در سامانه سفیرمهر به آدرس اینترنتی http://Safirmehr.shiraz.irثبت نام کنند.


رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز افزود: از ۲۷ شرکت متقاضی سرویس مدارس، ۲۳ شرکت مورد تایید شده‌اند.
باباخانی ابرازداشت: ۷۰۰نفر مدیر اجرایی سرویس مدارس فراخوان شده اند که با توجه به تخلفات صورت گرفته در سالیان تحصیلی گذشته اکنون ۴۱۷ نفر توانست‌اند نشان مدیر اجرایی را کسب کنند.


وی ادامه داد: اگر والدین مشخصات خود را وارد سامانه نکنند، اگر اتفاقی برای والدین اتفاق بیافتد هیچ تعهدی برگردن هیج سازمان و ارگانی نیست.


رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز ادامه داد: سال تحصیلی گذشته ۹ هزار راننده کار سرویس مدارس را انجام می‌دادند که تا کنون ۳ هزار راننده در سامانه سفیرمهر ثبت نام کرده‌اند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار عنوان کرد :کل مدارس تحت پوشش شیراز ۱۱۷۵ مدرسه است که مدیران اجرایی اگر تخلف داشته باشند حق الزحمه آنها پرداخت نخواهد شد،همچنین اداره بازرسی تاکسیرانی با ۲۵ نیرو تخلفات را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام /  108
876 کلیک ها  دوشنبه, 18 تیر 1403 11:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا