تلاش برای ترویج و تقویت فرهنگ ولایت در جامعه

  نماینده ولی‌فقیه در فارس، با اشاره به در پیش بودن دهه ولایت و امامت، لزوم بهره‌ بردن مناسب از این ایام را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برنامه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به ویژه در این ایام به سمتی باشد که موجب ترویج و تقویت فرهنگ ولایت در جامعه شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :آیت‌الله لطف‌الله دژکام شنبه سوم تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: فعالیت‌های حاکمیتی و مردمی در جامعه باید در یک راستا باشد تا بتوان هر وظیفه را به صورت دقیق و اثرگذار اجرایی کرد. 

نماینده ولی‌فقیه در فارس، مهمترین سند برای هماهنگی فعالیت‌های حاکمیتی و مردمی را "سند مهندسی فرهنگی" ذکر و با یادآوری اینکه برش استانی این سند برای فارس تهیه و در سفر اول رئیس‌جمهور رونمایی شد، گفت: این سند قابلیت اجرایی شدن را دارد.

او با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اهداف مختلفی تبیین شده است، گفت: یکی از اهداف این سند انجام فعالیت‌های جهادی و خروج از بروکراسی اداری است. 

نماینده ولی‌فقیه در فارس ضمن اشاره به برگزاری همایش هویت ایرانیان در شیراز اضافه کرد: توجه به تقویت هویت ایرانیان از جمله مطالبات مقام معظم رهبری بوده است.

آیت‌الله دژکام تاکید کرد: اگر قرار است برنامه‌ریزی برای رویدادهای فرهنگی در جامعه در دستور کار قرار گیرد، باید تمام جوانب آن بررسی شود تا جامعه از ثمرات این رویدادها بهره‌مند شوند. 

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: سند مهندسی فرهنگی موجب هدایت مدیران، فعالان فرهنگی و آحاد مختلف مردم در مسیر تعالی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در فارس همچنین تاکید کرد: عامل امید بخش مردم ایران به آینده، موضوع منجی است و باید این موضوع درسطح جهانی مطرح شود تا جهان به سمت تعالی حرکت کند.  

آیت‌الله دژکام در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد: جریانات سیاسی در انتخابات فعالیت خود را انجام می‌دهند اما جریان‌های فرهنگی جامعه باید در مسیر ترویج و آماده سازی جامعه برای انتخابات فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: در راستای فضاسازی شهری در بخش‌های مختلف فرهنگی و فرهنگ‌سازی می‌توان از ظرفیت‌های موجود در سطح شهر نظیر تلویزیون‌های شهری استفاده مطلوبی را داشت.

انتهای پیام /  108
83 کلیک ها  شنبه, 03 تیر 1402 12:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا