سرپرست جدید بهزیستی شیراز معرفی شد

سرپرست جدید بهزیستی شیراز معرفی شد
   
سرپرست جدید بهزیستی شیراز معرفی شد |||| ||||

آئین نکوداشت و معارفه سرپرست بهزیستی شیراز با حضور سید محمد صادق کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی فارس و اعضای شورای معاونین برگزار شد.

 به گزارش راستین آنلاین سید محمد صادق کشفی نژاد در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: بهزیستی یک نهاد حمایتی است و همکاران ما سخت ترین مشاغل را دارند .
 
او افزود : من اینجا را از جبهه ای که سال‌های سال در آن جنگیدیم کمتر نمی‌دانم، آنجا اسلحه و سختی و تعبد بود و اینجا نیز برخورداری از روحیه جهادی و مددکاری و خدمت به نیازمندان و افراد دارای معلولیت مطرح است.
 کشفی نژاد در ادامه بیان کرد : در ابتدا شخص خودم و بعد از آن همه مجموعه را به تقوا و نظم در امور توصیه می کنم و بر اتکا به نقاط مثبت و عاملیت به امر به معروف و نهی از منکر در جهت بهتر شدن امور سازمان سفارش می کنم.
مدیر کل بهزیستی فارس ضمن اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمود اند: "هر انسانی واقعا بخواهد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام بدهد، یکی از مکان هایی که این کار در آن جا عملی است سازمان بهزیستی است." 
اواظهار داشت: باید بدانیم و فراموش نکنیم که خدا شاهد و ناظر است و همین برای ما که اساس کارمان در سازمان بر خدمت رسانی به نیازمندان است، کفایت می کند.
امید داریم که با افزایش فضای دانش و بینش و ایجاد تحرک و نشاط در مجموعه و تقویت نقاط مثبت ،خدمات رسانی به جامعه هدف را سرعت ببخشیم.
گفتنی است : در این مراسم مصطفی محسنی دارای دکترای تخصصی روانشناسی، به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان شیراز معارفه شد.
 
از سوابق کاری او می‌توان به ،نگارش ۴ عنوان کتاب،۹طرح ملی و استانی و کسب عنوان کارمند نمونه بهزیستی استان فارس در سال ٩٩، عنوان کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1206 کلیک ها  شنبه, 29 آبان 1400 12:29
این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا