سهمیه واکسن کرونا کارکنان صنعت برق فارس و بوشهر تامین شد

سهمیه واکسن کرونا کارکنان صنعت برق فارس و بوشهر تامین شد
   
سهمیه واکسن کرونا کارکنان صنعت برق فارس و بوشهر تامین شد |||| ||||

 مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر اعلام کرد : با رایزنی وهماهنگی های صورت پذیرفته با دانشگاه های علوم پزشکی استانهای فارس و بوشهر ، سهمیه واکسن کویید 19 جهت کل همکاران صنعت برق در دو استان فارس و بوشهر تخصیص داده شد و تا پایان این هفته همه کارکنان واکسینه خواهند شد .

به گزارش راستین آنلاین غلامرضا نصیری به اهمیت نقش کارکنان صنعت برق در حفظ پایداری شبکه برق به عنوان یک زیر ساخت مهم در کشور اشاره داشت و در همین راستا و به منظور حفظ سلامت پرسنل ، بر ضرورت دریافت واکسن همه آنان تاکید کرد و افزود: روز چهارشنبه دهم شهریور ، عمليات واكسيناسيون كووید19 همكاران صنعت برق شاغل در شيراز صورت پذيرفت .

 

وی افزود در خصوص همكاران شاغل در ساير شهرستانهاي استان هاي فارس و بوشهر نيز هماهنگي هاي لازم انجام شده است و در همين راستا تانون بالغ بر 600 نفر از کارکنان شرکت برق منطقه ای فارس شاغل در شهرستان های مرودشت ، آباده ، پاسارگاد ، جهرم ، فیروز آباد ، قائمیه ، کازرون ، نی ریز واکسن دریافت نموده و مابقي نيز در اسرع وقت واكسينه خواهند شد .
 

تا کنون بالغ بر 3000 نفر از پرسنل شرکتهای برق منطقه ای ، توزیع و تعمیرات نیرو واکسینه شده اند . لازم به توضیح است با توجه به حساسیت مراکز کنترل دیسپاچینگ و تلاش ها و هماهنگی های صورت پذیرفته ، در تیرماه گذشته نیز حدود 80 نفر از همکاران مراکز کنترل شرکتهای برق منطقه ای و توزیع واکسینه شده بودند و دریافت واکسن از سوی سایرهمکاران نیز از 24 مرداد آغاز شده و ادامه دارد .

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
474 کلیک ها  پنج شنبه, 11 شهریور 1400 12:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا