برق 796 اداره دولتی پرمصرف درسطح استان فارس قطع شد

برق 796 اداره دولتی پرمصرف درسطح استان فارس قطع شد
   
برق 796 اداره دولتی پرمصرف درسطح استان فارس قطع شد |||| ||||

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از خردادماه سال جاری تاکنون برق 796 اداره پرمصرف در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان فارس قطع شده است.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :حمیدرضا کریمی فرد، با اعلام این خبر بیان داشت: در راستای ابلاغ مصوبه هیئت وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق اداره ها و دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های اداری و دولتی سطح استان مورد سنجش قرار گرفت که تاکنون با پایش دقیق و رصد هوشمند، برق796 اداره پرمصرف در سطح این استان قطع و در همین مدت 264 اداره دولتی نیز اخطار قطعی برق دریافت کرده‌اند.


وی با بیان اینکه دولت سیزدهم مدیریت مصرف برق را از دستگاه‌های زیرمجموعه‌ خود آغاز کرده است، افزود: پایش مصرف کلیه مشترکان اداری از طریق سامانه هوشمند شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و همچنین پایش‌های میدانی گروه‌های نظارت بر مصرف برق اداره ها به صورت مستمر و جدی درحال انجام است که در صورت عدم توجه به سقف تعیین شده و کاهش مصرف، پس از تذکر و اطلاع قبلی، برق آن اداره پرمصرف قطع خواهد شد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآور شد: در روزهای اوج مصرف برق در ماه های گرم سال، اداره ها و دستگاه‌های اجرایی مکلف شده اند مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال پایه ۱۴۰۰ کاهش داده و همچنین در ساعات غیر‌اداری و روزهای تعطیل نیز مصرف برق اداره ها باید ۶۰ درصد نسبت به ساعات اداری کاهش داشته باشد.


کریمی فرد، در خاتمه با تاکید بر اینکه در ایام گرم سال و فصل تابستان بیش از هر زمان دیگری نیازمند همکاری و تعامل تمامی مشترکان، از جمله مشترکان  اداری جهت کاهش مصرف برق هستیم، اظهار داشت: مجموعه فعالیت هایی انجام گرفته در بخش اداری در سال گذشته، حدود 11 مگاوات صرفه جویی و پرداخت بیش از 850 میلیون ریال پاداش به 115 اداره همکار در طرح کاهش پیک بار تابستان سال 1401 را به دنبال داشت که امیدواریم در سال جاری نیز این مشارکت و تعامل به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام /  108
156 کلیک ها  چهارشنبه, 14 تیر 1402 07:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا