ضرورت برنامه ریزی بلند مدت برای حفظ و تجدید منابع از دست رفته

ضرورت برنامه ریزی بلند مدت برای حفظ و تجدید منابع از دست رفته
   
ضرورت برنامه ریزی بلند مدت برای حفظ و تجدید منابع از دست رفته |||| ||||

ما میراث دار منابع پایه تولید هستیم و در زمان اخذ تصمیمات علاوه بر حفظ منابع موجود در برنامه ریزی بلند مدت، باید تجدید منابع از دست رفته در دستور کار قرار گیرد.

 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از جهادکشاورزی فارس، رییس جهاد کشاورزی استان فارس  همچنین اعلام کرد از سرمایه گذاران در حوزه صنایع تبدیلی تکمیلی با در اختیار گذاشتن تسهیلات کم بهره حمایت می‌شود.
 
او بیان کرد: صنایع تبدیلی تکمیلی به ویژه در بحث خرما برای شهرستان کازرون جز مزیت‌ها است که از مسئولین این دو شهرستان تقاضا دارم متقاضیان را حمایت و هدایت کنند.
 
رئیس جهادکشاورزی فارس اضافه کرد: کشت‌های گلخانه‌ای به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه استان است و متقاضیان در این زمینه از تسهیلات با نرخ بهره بسیار پایین برخوردار می‌شوند.

امروز آب آدرس خوبی برای اخذ تصمیمات کلان است زیرا در هیچ نقطه‌ای از ایران، دشت غیرممنوعه برای حفر چاه و آبهای زیززمینی، وجود ندارد.

 
اعطای تسهیلات ارزان قیمت به زنجیره‌های ارزش بخش کشاورزی
 
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز گفت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به زنجیره‌های ارزش بخش کشاورزی در برنامه تولید و اشتغال سال 1400 وزارت کشاورزی قرار گرفت.
 
جعفر صبوری پور با بیان اینکه تسهیلات قابل پرداخت در سطح کشور 7560 میلیارد ریال است، عنوان کرد: استان فارس با توجه به شناسایی، ساماندهی و صدور مجوز زنجیره‌های ارزش در حوزه‌های مختلف، ظرفیت مناسبی برای جذب سهم قابل توجهی از این منابع و توسعه و تکمیل زنجیره‌های ارزش را دارد.
 
به گفته او، نرخ سود تسهیلات به میزان 10 درصد در مناطق غیربرخوردار و 14 درصد در مناطق برخوردار و از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 تامین شده است.
 
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، تسهیلات ارزان قیمت برای توسعه و تکمیل زنجیره‌های ارزش اولویت دار بخش کشاورزی از طریق شرکت‌های پیشرو و پشتیبان تجهیز و در آینده‌ای نزدیک پرداخت می‌شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
577 کلیک ها  سه شنبه, 26 مرداد 1400 11:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا