اجرایی شدن خرید توافقی گوجه فرنگی در فارس

  رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس اعلام کرد که با پیگیری و مساعدت وزارت جهادکشاورزی، خرید توافقی محصول گوجه فرنگی در این استان آغاز شده است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : مجتبی دهقان‌پور با اشاره به رایزنی‌های متعدد در خصوص تامین منابع مالی لازم برای خرید توافقی گوجه فرنگی، گفت: هر کیلوگرم گوجه فرنگی برای صنایع تبدیلی ۳۸ هزار ریال خریداری خواهد شد.

او با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده در آغاز فرآیند خرید توافقی روزانه ۲۲۰۰ تن گوجه فرنگی تحویل شرکت صنایع تبدیلی دشت نشاط خواهد شد، اضافه کرد: مدیریت امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی فارس سهمیه هر شهرستان را برای خرید گوجه فرنگی مشخص و ابلاغ خواهد کرد.

دهقان پور با اشاره به اینکه فرآیند برداشت گوجه فرنگی در حال حاضر در شهرستان‌های میان بند استان فارس همچون مرودشت و بیضاء در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردها پیش بینی می‌شود در طول مرداد ماه ۱۹۰ هزار تن گوجه فرنگی تولید شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه فرآیند خرید توافقی گوجه فرنگی با همکاری سازمان جهاد کشاورزی فارس، سازمان تعاون روستایی این استان و شرکت‌های صنایع غذایی عملیاتی شده است، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود با این اقدام قیمت گوجه فرنگی متعادل و عادلانه شود.

انتهای پیام /  108
213 کلیک ها  دوشنبه, 09 مرداد 1402 12:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا