انتقادرئیس شورای شهرشیراز ازاعضای این شورا/ برای تهیه سند توسعه شهرازمراجع تقلید و روحانیون استعلام کنید

انتقادرئیس شورای شهرشیراز ازاعضای این شورا/ برای تهیه سند توسعه شهرازمراجع تقلید و روحانیون استعلام کنید
   
انتقادرئیس شورای شهرشیراز ازاعضای این شورا/ برای تهیه سند توسعه شهرازمراجع تقلید و روحانیون استعلام کنید |||| ||||

پنجمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیرازدر حالی برگزارشد که رئیس این شورادر نطق خود با شمارش معکوس برای پایان عمر این شورا،به همکارانش در صحن علنی درخصوص پایان یافتن سریع عمر خدمت رسانی هشدار داد.


به گزارش راستین آنلاین،مهدی طاهری در ابتدای نطق خود با عملیاتی خواندن عمر شوئرا ششم فطول عمر این عملیات را 200 هفته عنوان کردو افزود:«به خود و شما برادران و خواهر گرامی یادآور می شوم ما 200 هفته عملیاتی در پیش رو داریم که یک هفته آن به پایان رسید و دیری نخواهد پایید که مابقی این ایام ارزشمند که تماما متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف شیراز است خاتمه می یابند . آیا جامعه انقلابی شیراز از شما سوال نمي کند که شورای ششم در پایان دوره خود قصد دارد به چه اهدافی برسد.نکند غفلت، از هم اکنون سراغ ما آمده ، نکند ما خود را به قطار شیطانی روزمره گی سپرده ایم.
هان ای مجاهدان، ای آنان که خود را مدافع جریان انقلاب اسلامی نامیدید، شما را به یاد عهد خود می ندازم به عهدی که با شهیدان راستین انقلاب اسلامی بسته اید، به یاد آوردید آخرین فریاد های حزن آلود یا حسین و یا زهرای آنان را، به میثاقی که از یکایک ما گرفته اند و به بار سنگینی که بر دوش ماست . بیاد می آروم سوز دعای شهید جواد اله کرم را از پشت بیسیم و در میانه ی محاصره ی خان طومان که همه ما را برای خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی که آخرین امید امام زمان عج است حواله داد . بار سنگینی بر دوش همه ماست.»
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با انتقاد تلویحی از آنچه به نظر می رسید مقصودش ظاهر پرستی است گفت:«شنیده شد عزیزی عنوان فرمود که پوشاک جدیدی برای حضور محیط کار لازم دارد ، امیدوارم که حتی اگر به مزاح بوده است، زبان خود را به دندان بگیرد که رواج چنين افكار مذمومی برای آنها که داعیه دار جریان انقلابی هستند، سمی هولناک است . براستی برادرم ، ما چگونه باید جواب ژنده پوشان شهرمان را بدهیم .نکند فراموش کنیم سنگینی آراء آن هزاران هزار عزيز همشهری که بر دوش ما سنگینی می کند . رای آن پیر فرتوت را که با دستان چروک خورده و خسته از مشقتهای روزگار که امیدوار به احیای جریان انقلاب اسلامی بود.»
طاهری درادامه نطق انتقادی خود در پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز افزود:متاسفانه ، سند پیشنهادی ( راهبرد شورای ششم ) ارائه شده بود ولی تا کنون به تصویب نرسیده و هنوز اداره داخلی شورا معطل مانده اند که چه چیزی را باید جایگزین سند (رویکردهای شورای پنجم ) کنند.
وی ادامه داد:سند (برنامه اقدام شورای ششم که منظومه و هدف های ماست و در جلسات پیش از مراسم تحلیف بر آن پافشاری شده تا کنون مورد تصویب قرار نگرفته و هنوز جلسه ی نهایی برای این مهم تشكيل نشده و زمانی که از اعضای محترم سوال میشود برخی از عزیزان هنوز نسبت به بررسی نهایی آن اقدام نکرده اند. .
طاهری با یادآوری این موضوع که  سند چشم انداز 20 ساله توسعه شهر شیراز و ذیل آن برنامه راهبردی شهر و شهرداری شیراز که از 31 سمند بالادستی من جمله سند MDG با سند هزاره که در ایران به سند 2030 نیز مشهور است  افزود:این سند  برای دستیابی به هدفهای توسعه هزاره در استان استنتاج شده و اهداف و راهبردهای مرتبط با ساختار و عناصر کالبدی شهر استخراج شده است.
وی با طرح این سئوال که سند یاد دشه و مورد تایید کدامیک از اعضای شورا قرار گرفته است از اینکه برای تهیه و تصویب این سند از یک مرجع تقلید و حتی از ایک روحانی استعلامی اتخاذ نشده است  انتقاد کرد و گفت:«اینجانب ضمن تشکر از همت و تلاش همه همراهان عزیزم در شورای ششم ، تقاضا دارم در خصوص تهیه و تصویب سند چشم انداز ، راهبردها و برنامه های شورا (به تفکیک کمیسیون ها) ظرف دو هفته آینده اقدام عاجل و قطعی را صورت دهند .»
انتهای پیام /  101
675 کلیک ها  یکشنبه, 24 مرداد 1400 16:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا