باید برای خدمت صادقانه و خالصانه بی منت به مردم تلاش شود

باید برای خدمت صادقانه و خالصانه بی منت به مردم تلاش شود
   
باید برای خدمت صادقانه و خالصانه بی منت به مردم تلاش شود |||| ||||

  رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین تودیع و معارفه مدیران جدید در شهرداری شیراز گفت: باید مدیران و کارکنان‌ شهرداری قدر خود را دانسته و برای خدمت به مردم تلاشی بی منت کنند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین تودیع و معارفه مدیران جدید در شهرداری شیراز گفت: باید مدیران و کارکنان‌ شهرداری قدر خود را دانسته و برای خدمت به مردم تلاشی بی منت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آیین تکریم و معارفه مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر، سرپرست اداره کل حسابرسی، سرپرست اداره کل سرمایه انسانی، مشاور شهردار و رئیس اتاق فکر شهرداری، سرپرست اداره کل نوسازی و تحول اداری، سرپرست مدیریت هسته گزینش و مشاور شهردار در امور ایثارگران و جانبازان و سرپرست اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت شهرداری برگزار شد.

باید برای خدمت صادقانه و خالصانه بی منت به مردم تلاش شود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: معتقدم آن افرادی که در شهرداری مسئولیت دارند و کلیه مدیران در پست‌های مدیریت شهری باید در خدمت صادقانه، خالصانه و بی منت به مردم بکوشند.

مهدی طاهری با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) گفت: ۲ خصلت بالاترین خصلت‌های یک انسان نزد خداوند متعال است، اول ایمان به خدا و دوم خدمت به خلق خدا؛ پس باید مدیران و کارکنان‌ شهرداری قدر خود را دانسته و برای خدمت به مردم تلاشی بی منت کنند.

او ادامه داد: شهرداری شیراز با تمام مشکلاتی که دارد شهرداری موفقی است و درمجموع دارای نمره قابل قبولی است. از سوی دیگر یک استنباط از سوی مردم در این خصوص وجود دارد که خدمت‌رسانی را لمس می‌کنند و این موضوع را عنوان می‌کنند که شهرداری خدمت خود را خالصانه و صادقانه و بی‌منت انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: معتقدم شهرداری یک شخصیت عمومی دارد و تمام افرادی که در این نهاد خدمت می‌کند، باید آن‌چنان خدمتگزاری به مردم را وظیفه خود بدانند که با تلاش خود شخصیت عمومی و حقوقی قابل‌قبول را برای شهرداری ایجاد کنند.

تبدیل شهرداری سنتی به شهرداری مدرن از مسیر بهبود روش‌ها می‌گذرد

قائم‌مقام شهردار شیراز نیز در آیین تکریم و معارفه مدیران شهرداری شیراز با تقدیر از مدیران پرتلاش و سخت‌کوش شهرداری کلان‌شهر شیراز، گفت: تغییر مسئولیت خدمت در حوزه‌های مختلف در شهرداری امری طبیعی است و در تغییرات هم تلاش بر این است تا سنگر خدمت در سومین حرم اهل‌بیت(ع) دست‌به‌دست شود.

آرش فرج زاده به تغییر مدیریت بهبود روش‌ها هم اشاره و با بیان اینکه این بخش، حوزه‌ای چالشی در شهرداری‌ها محسوب می‌شود، افزود: تبدیل شهرداری سنتی به شهرداری مدرن از مسیر بهبود روش‌ها می‌گذرد.

این مقام مدیریت شهری با بیان اینکه از طرفی همه علاقه‌مند به کاهش بروکراسی اداری و فکر و اندیشه نو و تحولات ساختاری هستند و از طرفی نظام‌بندی دستورالعمل‌های بالادستی و تطابق آن‌ها کاری سخت است، گفت: حاصل انتظار مردم از شهرداری‌ها، چابکی و کم کردن بروکراسی معیوب اداری است.

او تصریح کرد: ضعف امروز سامانه‌های ما عدم پیروی از سامانه اصلی و راه‌اندازی سامانه‌های موازی و متعدد است.

محمدعلی راضی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز نیز در این جلسه بیان کرد: تبدیل وضعیت حدود ١٢٠٠ نفر در شهرداری شیراز، ساماندهی نظام پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان در طبقات مختلف و پیگیری طرح جامع منابع انسانی مبتنی بر مدل تعالی سازمانی را از مهم‌ترین اقداماتی عنوان کرد که به‌واسطه تلاش همکاران در بخش‌های مختلف حاصل شد.

حمیدرضا اسماعیلی معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز نیز با تقدیر از مدیرانی که در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه مالی همکاری داشتند، به مباحث پیشبرد همکاری با پیمانکاران بزرگ با شهرداری شیراز نظیر تحقق بودجه و مسائل تملیکی تصریح کرد.

بنابراین گزارش؛ در این جلسه سید جواد سید بکایی به‌عنوان مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر، مجتبی باقری به‌عنوان سرپرست اداره کل حسابرسی، اسماعیل اکبری به‌عنوان سرپرست اداره کل سرمایه انسانی، داریوش ستایشگر به‌عنوان مشاور شهردار و رئیس اتاق فکر شهرداری، محمدرضا بهبودی به‌عنوان سرپرست اداره کل نوسازی و تحول اداری، علی شمس‌الدینی به سمت سرپرست مدیریت هسته گزینش، محمدمهدی اسماعیلی ابهری به‌عنوان مشاور شهردار در امور ایثارگران و جانبازان و عبدالرسول امیری به‌عنوان سرپرست اداره حوزه استحفاظی باغات قصردشت شهرداری شیراز معرفی و از زحمات امیر عوض پور، علی شمس‌الدینی، داریوش ستایشگر، جاهد مؤذنی، محمود رجایی و محمدمهدی اسماعیلی ‌ابهری نیز قدردانی شد.

انتهای پیام /  108
136 کلیک ها  دوشنبه, 22 خرداد 1402 07:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا