خواستار توسعه پیاده راه های شهر شیراز هستیم

 عضو شورای شهر شیراز تذروی گفت: از شهردار شیراز خواستار توسعه پیاده راه های شهر شیراز هستیم زیرا به ارتقای سلامت ساکنان محلات شهر و امکان ورزش رایگان را فراهم می کند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: محمدتقی تذروی، امروز یکشنبه (۲۵ دی) در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن گفت: مسیرهای سلامت شهری بر مبنای پیاده محوری در شیراز ایجاد شده اند و منافع محیطی و اقتصادی برای شهر به دنبال دارند.


نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: پیاده راه های سلامت محور، مسیرهای شهری هستند و امکان ورزش رایگان در فضای باز را برای شهروندان فراهم کرده اند و به ارتقای سلامت ساکنان محله کمک خوبی می کنند و از شهرداری شیراز خواستار توسعه پیاده راه های شهر هستیم تا شهروندان در کنار خانواده خود ساعات آرامی را سپری کنند.


وی با اشاره به افزایش جمعیت و حمل و نقل اظهار کرد: یکی از راه های آلودگی هوا تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه است که در کاهش آلودگی هوا و سوخت فسیلی نقش موثری دارد و موجب توسعه پایدار شهری می شود و از شهردار شیراز خواستار تقویت زمینه استفاده از دوچرخه های شهری هستیم.


تذروی در خصوص تصویب بودجه سال آینده هم گفت: این بودجه به شکلی تصویب شود که موجب افزایش هزینه های شهروندان نشود.

انتهای پیام /  108
275 کلیک ها  یکشنبه, 25 دی 1401 20:43
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا