• نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

احداث سه هزار و 500 واحد مسکونی ویژه محرومین در فارس

احداث سه هزار و 500 واحد مسکونی ویژه محرومین در فارس
   
احداث سه هزار و 500 واحد مسکونی ویژه محرومین در فارس |||| ||||

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از احداث یکصد هزار واحد مسکونی محرومین در کشور خبر داد ، که از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ واحد سهم فارس است.

 به گزارش راستین انلاین حجت الاسلام  حسین روحانی نژاد  امروز 12 خرداد  در مراسم کلنگ زنی پروژه مسکن ویژه خانوارهای 2 معلول و بیشتر، «فاضل» شیراز، گفت:با توجه به اهمیت مسکن معلولین  امروز  شاهد اقدام ارزشمند کلنگ زنی مسکن خانوارهای 2 معلول و بیشتر، هستیم.

اوافزود :یکی از مهمترین دستاوردهای نظام،  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

روحانی نژاد با بیا این که  توجه به مسکن محرومین اهمیت ویژه ای دارد فتاکید کرد: این ایام شاهد آماده شدن کشور برای بزرگترین مشارکت هستیم و مهمتر از انتخاب فرد، اصل مشارکت است و همه باید تلاش کنند تا حضور حداکثری بیشتر شود.

حجت الاسلام روحانی نژاد افزود:  پروژه مسکن خانوارهای معلولین فاضل  برای خانواده های 2 معلول و بیشتر در نظر گرفته شده است .

او عنوان کرد :886 واحد برای افراد کم درآمد به همت انجمن خیرین مسکن ساز فارس ساخته می شود، که این انجمن تاکنون بالغ بر 2 هزار واحد ارائه کرده است.

حجت الاسلام روحانی نژاد با یادآوری این مطلب که ظرفیت موجود انجمن خیرین مسکن ساز فارس بالاست و این انجمن جز انجمن های پیشرو در کشور به حساب می آید، افزود: اگر حمایت های تامین زمین شکل گیرد افراد بیشتری خانه دار می شوند وبار سنگینی از دوش دولت و نظام برداشته می شود.

او با اشاره به احداث یکصد هزار واحد مسکن محرومین در کشور، گفت: سهم استان فارس از این تعداد سه هزار و 500 واحد مسکن است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به فعالیت های سازمان بنیاد مسکن، گفت: بنیاد مسکن فارس مسکن روستاییان و شهرهای کوچک را مقاوم سازی کرده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
211 کلیک ها  چهارشنبه, 12 خرداد 1400 12:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا