• استاندار فارس در بازدید از پروژه مسکونی نشاط بنیاد مسکن:

احداث حداقل 40 واحد مسکونی در همه روستاهای فارس

  استاندار فارس گفت: همچنان اصرار داریم در همه روستاهای استان، حداقل ۴۰ واحد مسکونی احداث شود؛ همه دستگاه ها موظف به همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اجرای این طرح هستند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : دکتر محمدهادی ایمانیه در بازدید از پروژه مسکونی نشاط که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، واقع در روستای سلطان آباد شیراز در حال احداث است، خواستار توجه جدی به احداث همزمان مراکز درمانی، کتابخانه، مسجد، مدرسه و مجموعه ورزشی در پروژه های مسکونی استان شد و گفت: توجه به ابعاد فرهنگی، درمانی، آموزشی، انتظامی و رفاهی مردم در اولویت احداث پروژه های مسکونی قرار بگیرد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه همچنان اصرار داریم در همه روستاهای استان حداقل ۴۰ واحد مسکونی احداث شود،اظهار داشت: همه دستگاه ها موظف به همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اجرای این طرح هستند.

در جریان این بازدید دکتر محمدهادی ایمانیه طی تماس های تلفنی با برخی مدیران استان نسبت به حل مسائل پیش روی تکمیل این پروژه مسکونی دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام /  108
165 کلیک ها  چهارشنبه, 30 فروردين 1402 09:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا