برگزاری ششمین کنگره انجمن‌های ارتوپدی شاخه‌های جنوب و مرکز کشور به میزبانی شیراز

برگزاری ششمین کنگره انجمن‌های ارتوپدی شاخه‌های جنوب و مرکز کشور به میزبانی شیراز
   
برگزاری ششمین کنگره انجمن‌های ارتوپدی شاخه‌های جنوب و مرکز کشور به میزبانی شیراز |||| ||||

ششمین کنگره انجمن‌های ارتوپدی شاخه‌های جنوب و مرکز کشور در شیراز برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین ششمین کنگره انجمن‌های ارتوپدی شاخه‌های جنوب و مرکز کشور در شیراز از ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی شیراز آغاز شده و  جمعه ۳۱ اردیبهشت به کار خود پایان می‌دهد.
 
دبير اجرايي کنگره انجمن‌های ارتوپدی شاخه‌های جنوب و مرکز کشور جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: از سال ۱۳۹۳ و به ابتکار انجمن ارتوپدی ایران شاخه فارس سالانه در پنج شهر شیراز، کرمان، اصفهان، اهواز و یزد و توسط انجمن ارتوپدی هر استان برگزار می‌شود که شیراز تاکنون میزبان اولین و ششمین کنگره بوده است.
 
دکتر سيد امير رضا مصباحی ادامه داد: ششمین کنگره منطقه‌ای نيز قرار بود در بهار سال گذشته در شهر شیراز بصورت حضوری برگزار شود،ك که متاسفانه بدلیل پاندمی کووید۱۹ نهایتا با یک سال تاخیر و بصورت مجازی برگزار شد.
 
او خاطرنشان كرد: بر اساس برنامه‌ریزیهای تیم علمی و اجرایی کنگره، مکانی مجهز به همه امکانات صوتی و تصویری، تجهیزات رایانه‌ای و اینترنتی در مرکز رشد فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آماده‌سازی شد و با رعایت همه پروتكل‌های بهداشتی، تعداد ۱۲ نفر از نمایندگان انجمنهای ارتوپدی از استانهای اصفهان، یزد، خوزستان، کرمان، تهران و مازندران بعنوان میهمان مدعو درکنار جمعی از سخنرانان و گروه علمی-اجرایی کنگره در این مکان مستقر شده و علی‌رغم دشواریهای فراوان، برنامه‌ای پربار و با کمترین اختلال برگزار شد.
 
دبير اجرايي کنگره انجمن‌های ارتوپدی شاخه‌های جنوب و مرکز کشور خاطرنشان کرد: در حاشیه این کنگره، جلسه مشترک هیات مدیره انجمنهای ارتوپدی جنوب و مرکز تشکیل شد و مصوباتی در راستای برنامه‌های آتی و ارتقا علمی در این حوزه به تصویب رسید.
 
مصباحی با اشاره به حضور بیش از ۷۵ نفر از اساتید و متخصصین ارتوپدی از اقصی نقاط جهان در این کنگره، خاطرنشان کرد: متخصصین این حوزه در ششمین کنگره انجمن‌های ارتوپدی شاخه‌های جنوب و مرکز کشور در شیراز طی سه روز و در قالب هشت سمپوزیوم و هفت پانل به بحث و تبادل نظر پیرامون تازه‌ترین و چالش‌برانگیزترین مباحث ارتوپدی می‌پردازند.
 
او ابراز امیدواری کرد که با کنترل هرچه سریعتر همه‌گیری کووید-۱۹ در سالهای آینده ساهد برگزاری حضوری این مجددا کنگره باشیم.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
174 کلیک ها  شنبه, 01 خرداد 1400 11:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا