امکان حضور محدود تماشاگر در رقابت‌های بدمینتون فجر به میزبانی شیراز، وجود دارد

امکان حضور محدود تماشاگر در رقابت‌های بدمینتون فجر به میزبانی شیراز، وجود دارد
   
امکان حضور محدود تماشاگر در رقابت‌های بدمینتون فجر به میزبانی شیراز، وجود دارد |||| ||||

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که در صورت موافقت دستگاه‌های ذیربط، امکان حضور محدود تماشاگر در رقابت‌های بدمینتون فجر به میزبانی شیراز، وجود دارد.

 
به گزارش راستین آنلاین حیدر صفرپور چهارشنبه ۶ بهمن در جلسه هماهنگی برگزاری رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون فجر، گفت: در صورت تائید فدراسیون بدمینتون و وزارت بهداشت، امکان حضور تماشاگران به میزان ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، وجود دارد.
 
صفرپور با یادآوری اینکه بهمن ماه، شیراز میزبان ۲ رقابت بین‌المللی در رشته بدمینتون است، گفت: مسابقات بین‌المللی "سریز جوانان" از ۱۳ تا ۱۶ بهمن و مسابقات بین‌المللی بدمینتون فجر طی روزهای ۱۸ تا ۲۲ بهمن، در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.
 
این مقام مسئول، بر لزوم همراهی و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای میزبانی شایسته رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون تاکید کرد.
 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس نیز با اشاره به لزوم برگزاری باشکوه این رقابت‌ها، گفت: این رویداد بین‌المللی ورزشی بستری مناسب برای معرفی هرچه بهتر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و ظرفیت‌های فارس به جهانیان است.
 
کیوان نیازی گفت: کشور ایران و شهر زیبای شیراز به عنوان پایتخت فرهنگ و ادب توان این را دارد که میزبانی شایسته برای ورزشکاران از سراسر نقاط دنیا باشد.
 
 در این جلسه پیرامون اسکان، استقبال ورزشکاران کشور های مختلف، آماده سازی تاسیسات و امکانات محل برگزاری مسابقات تشکیل تیم های پشتیبانی فنی، امنیتی، گردشگری تفریحی پزشکی و رسانه‌ای تصمیم‌گیری شد
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1826 کلیک ها  چهارشنبه, 06 بهمن 1400 15:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا