• مدیر روابط عمومی آب منطقه ای فارس خبر داد:

دعوت از فیلمسازان و هنرمندان فارس برای شرکت در نخستین جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای «آب و انرژی» 

دعوت از فیلمسازان و هنرمندان فارس برای شرکت در نخستین جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای «آب و انرژی» 
   
دعوت از فیلمسازان و هنرمندان فارس برای شرکت در نخستین جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای «آب و انرژی»  |||| ||||

  مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم‌های 100 ثانیه‌ای «آب و انرژی» تمدید شد.

به گزارش راستین آنلاین مدیر روابط عمومی آب منطقه ای فارس با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با همکاری یونسکو و وزارت نیرو برگزار می شود که بنا به درخواست علاقه‌مندان برای ارسال آثار، تا 17 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری تمدید شد.
 
محمد مهدی شریفی گفت: جشنواره فوق روز 15 ژوئن 2021 یا 25 خرداد 1400 همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست در سه حوزه‌ مستند، داستانی و انیمیشن برگزار خواهد شد.
 
شریفی افزود: پنج محور این جشنواره با شعار 100 ثانیه برای آب و انرژی شامل «ارزش زیست‌محیطی آب و انرژی»، «ارزش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آب و انرژی»، «تغییر اقلیم، آب و انرژی»، «نقش رسانه در آموزش و مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی» و «دسترسی به آب سالم و انرژی پایدار» می باشد.
 
وی ادامه داد: بر این اساس، آگاهی‌‌بخشی درخصوص اهمیت مدیریت مصرف آب و انرژی در جهت حفظ محیط زیست، تبیین نقش بهره‌برداری بهینه از منابع آب و انرژی در توسعه پایدار، ترغیب جامعه به مدیریت مصرف آب و انرژی در زمان بحران‌های فراگیر، آشنایی با نحوه تولید، انتقال و توزیع انرژی و آشنایی با نحوه جمع‌آوری، استحصال، فرایند انتقال، تصفیه و توزیع آب اهداف جشنواره را شامل مي‌شود.
 
مدیر روابط عمومی آب منطقه ای فارس ابراز کرد: در سه بخش مستند، داستانی و انیمیشن براي رتبه نخست، تندیس جشنواره و مبلغ 1000 دلار به بهترین فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی اختصاص يافته است.
براي رتبه دوم نيز تندیس جشنواره و مبلغ 700 دلار به فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی و براي رتبه سوم هم تندیس جشنواره و مبلغ 300 دلار به فیلمساز خارجی یا معادل ریالی آن برای فیلمساز ایرانی در نظر گرفته شده است.
 
شریفی از علاقه‌مندان و فیلمسازان به منظور شرکت در جشنواره «آب و انرژی»خواست که تا پایان مهلت تمدید شده 17 اردیبهشت‌ماه 1400، آثار خود را از طریق وب‌سایت جشنواره به نشانی www.100-we.com  ثبت كنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
411 کلیک ها  سه شنبه, 31 فروردين 1400 12:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا