با پژوهش ونوآوری در مسیر آینده

 بسیاری از تصمیمات استراتژیک ، مدل های تجاری در دنیای دیجیتال امروز تنها با به یک کلیک وابسته است و این بدان معناست که مدیران امروز برای بسیاری تصمیمات، دیگر، به روش های مدیریت سنتی نیاز ندارند ؛ بلکه با تحول سازمانی و تغییر در مدل های کسب وکار ، تقسیم کارجدید، استفاده از خلاقیت و نوآوری و نگاه نو به دستاوردهای تغییرات فناوری ها ، می توانند سازمان خود را اداره کنند و تمامی اینها را آینده پژوهی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

راستین آنلاین  ، آینده علم مدیریت به تحول افراد و سازمان ها وابسته است.آینده پژوهی در سازمان ، به مدیران می آموزد که می توانند مهارت های رهبری خود را به سرعت متحول کنند تا بتوانند کسب و کارخود را با آینده پیچیده و شاید نامشخص هماهنگ سازند .

آینده پژوهی نشان می دهد که حل مشکلات و موفقیت مستمر شرکت مستلزم استفاده از دانش و خلاقیت است.امروز در دنیایی که جام جهانی فوتبال حتی با سال گذشته خود ، بسیار متفاوت برگزار می شود و فناوری های جدید در این برگزاری به کار گرفته می شود.

اگر آینده را در نظرنگیریم و چشم به آینده نداشته باشیم ، خیلی زود از بازار رقابت خارج خواهیم شد.جام جهانی ۲۰۲۲ ، فناوری های جدیدی را به گونه ای در خدمت گرفت که تمامی مخاطبانش از بازیگران تا داوران و حتی تماشاچیان را تحت شجاع خود قرار داد.


شرکت مخابرات ایران، در چنین دنیایی که غرق در فناوری های جدید و هر روز درحال تغییراست ، مهمترین چالش خود را باید در مدیریت کسب وکار با نگاه به آینده بداند و پیشرفت مهارت های سازمانی خود را باید در قلب دیجیتالی شدن جستجو کند .تمرکز بر روی خلق ارزش برای مشتری و استفاده متفاوت از خلاقیت جزو اولین ها در فرآیند پژوهش و نوآوری ست که شرکت مخابرات باید بر آن تأکید و تأمل داشته باشد .

امید است این شرکت با کمک نوآوری و سوار بر موج تحول از فناوری های روز دنیا در بازار آی سی تی عقب نماند و بتواند پژوهش و نوآوری در این مسیر را به خدمت گیرد تا گوی های آینده نگرای ، استفاده از فرصت های سرمایه گذاری و کسب و کارها وبازارهای جدید را از گردونه موفقیت خارج کند.

انتهای پیام /  108
111 کلیک ها  سه شنبه, 20 دی 1401 14:54
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا