• معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس:

نحوه بهره گيري از سامانه موبايلي برق ایران(برق من)

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: مشترکین برق فارس به منظور دريافت سامانه موبايلي برق ایران (برق من)مي توانند به سايت برق اميد www.bargh-omid.ir و يا کافه بازار مراجعه کنند. 

 
به گزارش راستین آنلاین مهدی طالبی افزود: مشترکین دراقصی و نقاط استان فارس پس ازدريافت اپليکيشن، با ثبت شماره تلفن همراه خود و دريافت کد عبور، وارد صفحه اصلي برنامه شده و بعد از اضافه کردن شناسه قبض جديد، از طریق دو روش ( شناسه قبض 13رقمي و يا شماره بدنه کنتور) می توانند از تمامي خدمات شرکت توزیع نیروی برق فارس بهره مند شوند.
 
 او در تشریح جزییات سامانه "برق من" بیان داشت: سامانه مذکور از پنج زيرمجموعه تشکیل شده که شامل: صورتحساب، خدمات مشترکين، خانه (پرکاربردها)، برق اميد و خاموشي می شود. 
 
طالبی در توضیح بخش صورتحساب اظهار داشت: در اين بخش مشترکین برق مي توانند آخرين قبض خود را مشاهده و در همان لحظه به راحتي تسويه نمایند و همچنین از سایر خدمات شامل بررسي صورتحساب ، سابقه مصرف و پرداخت، خوداظهاري قرائت کنتور و استفاده از ماشين حساب تعرفه در همين بخش استفاده کنند. 
 
او به قسمت خدمات مشترکين نیز اشاره کرد و ادامه داد: اين بخش به تمامي درخواست هاي مشترکین در حوزه انشعاب برق نظير درخواست انشعاب جديد، افزايش و يا کاهش آن، تفکيک و يا ادغام ، نصب مجدد انشعاب و موارد ديگر پاسخ داده و همچنين خدمات آزمايش کنتور، اصلاح اطلاعات، تغيير نام مشترک و تغييرتعرفه را نيز ارائه مي دهد. 
 
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآورشد: در پوشه ي بعدي دسترسي سريع و آسان به خانه (خدمات پرکاربرد صنعت برق) قرار گرفته است. 
 
طالبی، در تشریح عملکرد بخش برق امید نیز گفت: در اين بخش مشترکین مي توانند با کليک بر روي گزينه استعلام برق اميد، از اينکه آيا مشمول تخفيف 100درصدي برق امید می شوند یا خیراطلاعاتی کسب کنند. 
 
او در پایان به قسمت خاموشي ها در سامانه برق من پرداخت و اظهار داشت: مشترکین در سراسراستان فارس مي توانند در این قسمت مواردي نظير: خاموشي ها، خسارت وارده به شبکه، خسارت وارده به مردم ، سرقت برق و مکاتبات مراجعان حوزه برق، ثبت نموده و با مراجعه به اين بخش از خدماتي مانند: اعلام مشکل روشنايي معابر، خاموشي هاي من، رفع خطر از تاسيسات مخاطره آميز، درخواست رفع حريم و استعلام شبکه موجود توسط سازمان ها و اداره های دولتي بهره مند شوند. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
490 کلیک ها  چهارشنبه, 26 آذر 1399 11:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا