پاس کاری در خصوص برق صنایع ممنوع!

پاس کاری در خصوص برق صنایع ممنوع!
   
پاس کاری در خصوص برق صنایع ممنوع! |||| ||||

 استاندار فارس گفت: تا پایان مردادماه واحدهای صنعتی که قرارداد با شرکت برق دارند، مشکلاتشان برطرف شود و پاس کاری بین شهرک صنعتی و برق در این باره وجود نداشته باشد.


به گزارش راستین آنلاین محمدهادی ایمانیه عصر سه‌شنبه ۲۸ تیر در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس که با بررسی مشکلات ۸ واحد تولیدی همراه بود، بخشودگی جرائم تامین اجتماعی، پرداخت مطالبات واحدها از سوی دستگاه‌های دولتی و حل مشکلات برق واحدهای صنعتی را مورد بحث قرار داد.
او در این جلسه درباره تبدیل یک مجموعه باغ به باغ شهری در یکی از روستاهای فارس اظهار کرد: رفع موانع تولید به معنای همراهی با تخلفات نیست در صورتی که در این موضوع تخلفاتی دیده می‌شود، جهاد کشاورزی مکتوب تخلفات را بیان کند.
استاندار فارس همچنین در خصوص مشکلات واحدهای صنعتی استان درباره تامین برق گفت: تا پایان مردادماه واحدهای صنعتی که قرارداد با شرکت برق دارند، مشکلاتشان برطرف شود و پاس کاری بین شهرک صنعتی و برق در این باره وجود نداشته باشد.
ایمانیه همچنین در خصوص پرداخت مطالبات واحدها از سوی دستگاه‌های دولتی نیز افزود: ظرف ۳ ماه از خرید باید مطالبات واحدهای تولیدی پرداخت شود.
مجتبی دهقان‌پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس نیز در این جلسه با اشاره به عزم جدی در برخورد با تخلفات حوزه کشاورزی گفت: تغییر کاربری و رفع تصرف بدون مجوز با همکاری دادگستری استان مورد برخورد جدی قرار می‌گیرد کما اینکه هفته گذشته نیز ۴۰ هکتار در بخش ارژن تخریب شد.
او درباره تبدیل مجموعه باغ‌های سیب سبز کوثر در روستای کدیان شیراز به باغ شهری افزود: این مجموعه از اهداف اصلی منحرف شده و زمین مذکور ۹ هکتار بوده که بدون مجوز تفکیک شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس عنوان کرد: این مجموعه فقط برای دیوارکشی مجوز داشتند اما برای تفکیک مجوز نداشتند که به نظر این سازمان تخلف شده است.
حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صمت فارس نیز در حاشیه این جلسه به خبرنگاران گفت: تعیین تکلیف و تقسیط بدهی بانکی، درخواست استمهال بدهی بانکی، درخواست تامین برق مورد نیاز از جمله دستور کار جلسه بود که برای هر مشکل راهکار عملیاتی ارائه شد همچنین در این جلسه مصوبات تعداد ۲۸ واحد تولیدی که در کمیته تخصصی طرح شده بود، مورد تصویب قرار گرفت.
او با تاکید بر حمایت جدی از واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از راه‌های اصلی و اساسی برای دستیابی به افزایش اشتغال، توسعه پایدار اقتصادی و گسترش صادرات و تجاری‌سازی محصولات است‌ و در این راستا هدف اصلی برگزاری جلسات رفع موانع تولیدی و اقتصادی برای حفظ وضع موجود در کنار ارتقا است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
223 کلیک ها  چهارشنبه, 29 تیر 1401 12:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا