نمی توان محدودیت ایجادکرد و از جوان انتظار خلاقیت داشت

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: نمی توان محدودیت ایجادکرد و از جوان انتظار خلاقیت داشت.

حیدرعلی کامیاب که عصر امروزیکشنبه پانزده بهمن در درمراسم تکریم ومعارفه روسای قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگادسخن می گفت مسائل اجتماعی را یکی از دغدغه های اصلی جامعه دانست و افزود:اینکه گمان کنیم کسی با استفاده از سخت افزارهای جنگی به فرهنگ،اندیشه وباورهای نسل جوان بیاید باورغلطی است.

وی تغییرالگوی رفتاری ازسخت افزاربه نرم افزار را نقشه راه برای هدف قراردادن جوانان و استحاله فرهنگی دانست و گفت:امروزنوع مراقبت از نوجوان و جوان در مقابله با شبیخون فرهنگی تغییر کرده است.

کامیاب به روز بودن وبرنامه ریزی هدفمند در حوزه جوانان را نسخه پیشگیری ازبروزآسیب های اجتماعی دانست و گفت:دولت با درک صحیح از اهمیت این موضوع اعتبارات خوبی را برای مقابله با این دسته از آسیب ها پیش بینی کرده است.

مدیرکل ورزش وجوانان فارس باانتقاد از نبودنگاه کلان اجتماعی در سالهای گذشته در استان فارس گفت:دولت یازدهم و دوازدهم دراین بخش و بافراهم سازی زیرساخت های لازم برنامه ریزی های کلانی را جهت سوق دهی جوانان به سمت ارزش ها و باورهای عرف و رایج در جامعه انجام داده است.

کامیاب با بیان اینکه مسائل و مشکلات فرهنگی با توزیع شیرینی و چاپ بنر حل نخواهد شد افزود:حل مسائل فرهنگی نیازمند تدوین برنامه کلان در این حوزه با استفاده از دانش و تجربه کارشناسان آن دارد.

کامیاب اعتبار تخصیص یافته در حوزه آسیب های اجتماعی را برای استان فارس 9 میلیاردو800 میلیون تومان عنوان کرد با درخواست از فرماندارشهرستان پاسارگادبرای برگزاری جلسات ستادساماندهی جوانان گفت:باید به این باوربرسیم که جنس دغدغه جوانان امروزبا جوانان یکی دو دهه گذشته متفاوت است.

وی اختصاص بودجه به پروژه درحال ساخت در همت آباد وساخت5 زمین چمن مصنوعی را ازجمله اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی درشهرستان پاسارگاد عنوان کرد و تقدیر از نگاه ویژه فرمانداراین شهرستان به حوزه ورزش گفت:برای تجهیز هیات های ورزشی پاسارگاد نیز 100 میلیون تومان اعتباردرنظرگرفته شده است.

گفتنی است درمراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله محمد اسماعیل حاجی پور،مهدی جعفری به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد معرفی شد.

انتهای پیام /  101
1049 کلیک ها  یکشنبه, 15 بهمن 1396 18:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا