فاز نخست مجتمع فرهنگی ورزشی مهدی جعفری در سعادت شهر به بهره برداری رسید

فاز نخست مجتمع فرهنگی ورزشی مهدی جعفری در سعادت شهر به بهره برداری رسید
   
فاز نخست مجتمع فرهنگی ورزشی مهدی جعفری در سعادت شهر به بهره برداری رسید |||| ||||

همزمان با ایام الله دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی فاز اول مجتمع فرهنگی ورزشی مهدی جعفری در سعادت شهر مرکزشهرستان پاسارگادافتتاح شد.

به گزارش راستین آنلاین ،این طرح  با سرپرست معاون اقتصادی استانداری فارس ، فرماندار پاسارگاد و جمعی از مسولین اجرایی وورزشکاران این شهرستان افتتاح ومورد بهره برداری قرارگرفت .
در مراسم افتتاحیه این طرح موسس ومدیرمسئول این مجتمع گفت: در فاز اول این طرح تاکنون پنج میلیارد ریاد هزینه شده که تمامی هزینه از منابع شخصی تامین وپرداخت شده است. مهدی جعفری گفت: درفازنخست سالن رشته های رزمی شامل(کاراته تکواندو ، کونگ فو ، بوکس و همچنین آمادگی جسمانی ،کراس فیت و رشته های بدنسازی)آماده بهره برداری است.
 این داورپیشکسوت فوتبال افزود: در مرحله اول ، این طرح یک مرکز تندرستی ورزشی ویژه آقایان ، بانوان و کودکان 4 تا 12 سال است که در کنار آن یک مرکز مشاوره جهت آنالیز بدنی و تغذیه و برنامه غذایی و  رژیم های غذایی چاقی و لاغری به کمک چند پزشک در دو نوبت در هفته به علاقمندان و ورزشکاران و قهرمانان  و کودکان خدمت ارائه می کندو سپس برنامه های تمرینی به صورت اصولی به آنان آموزش داده و فعالیت هاآغاز می شود.
مدیر مسئول این مجتمع افزود:فاز دوم این مجموعه در دوسوله مجاور با یک مرکز آب درمانی و استخر تفریحی کوچک به ابعاد دوازده در شش متر مربع و همچنین سونا و جکوزی و ماساژ در دست انجام است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
در آئیین افتتاح این طرح فرماندار پاسارگاد بابیان اینکه آقای جعفری و پدرشان در سطح شهرستان همیشه منشاء خیر بوده اندگفت:درحال حاضر ورزشهای هوازی – استخر و جکوزی به جد مورد نیاز شهرستان است، اما در بحث اعتبارات دولتی وردیف بودجه هایی که برای این کار بخواهد صورت بگیرد کاری بس دشوار است لذا می طلبد که جناب جعفری از حوزه بخش خصوصی پیگیری کنیدوماهم با تمام توان حمایت خواهیم کرد. کمک می کنیم که طرح های دردست اقدام شماکه در فازهای بعدی انجام می گیرد هم هرچه زودتر به ثمر برسد.
صادق فلاحی گفت: دراینجا لازم میدانم از آقای جعفری تشکر کنم که دست به کاری زده اند ودر عرصه ای قدم گذاشته اند که هم فرهنگی است ،هم ورزشی و هم عام المنفعه برای مردم است.
گفتنی است که برای اتمام فازهای بعدی این مجتمع بالغ به 30 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که بخش اعظمی از آن توسط موسس تامین وپرداخت می شود.
انتهای پیام /  علیرضا صمدی
2933 کلیک ها  دوشنبه, 23 اسفند 1400 10:38
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا