مسابقات بین‌المللی توان با حضور ۱۵ کشور برگزار می‌شود/ حضور ۶ رزمی کار فارسی

مسابقات بین‌المللی توان با حضور ۱۵ کشور برگزار می‌شود/ حضور ۶ رزمی کار فارسی
   
مسابقات بین‌المللی توان با حضور ۱۵ کشور برگزار می‌شود/ حضور ۶ رزمی کار فارسی |||| ||||

رضا کوهی شوریجه مسئول روابط عمومی توان کشور از برگزاری مسابقات بین‌المللی توان خبر داد و گفت: مسابقات بین‌المللی این رشته به میزبانی استان گلستان و با حضور ۱۵ کشور در تاریخ ۱۸ و ۱۹ مردادماه برگزار خواهد شد.



منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:کوهی شوریجه با اشاره به اینکه ۲۵۰ رزمی کار در این مسابقات حضور دارند، افزود: ورزشکاران از کشورهای ایران، هندوستان، پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، گرجستان، ترکیه، ترکمنستان، ارمنستان، ازبکستان، عمان، قطر، کنگو، کردستان عراق و تاجیکستان به رقابت خواهند پرداخت.


وی اظهارکرد: در این مسابقات چند تیم از کشور ایران با بیش از ۲۰ ورزشکار در اوزان و رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش هنرهای فردی و مبارزه حضور دارند.


 مسوول روابط عمومی توان کشور با بیان اینکه از استان فارس ۶ نفر رزمی کار حضور دارند اضافه کرد: مجتبی اختیاری، مرتضی باقری، امیرعلی پارسایی، آریا استقلال، ابوالفضل زارع و محمد مهدی جوکار در هنرهای رزمی از فارس در این رقابت ها شرکت می کنند.


وی با اشاره به اینکه ۲۰ داور این مسابقات را داوری می‌کنند،عنوان کرد : داوران این دوره از مسابقات، ۱۰ داور خارجی و ۱۰ داور ایرانی هستند که استاد فرجام شفیعی سروستانی به عنوان داور و استاد محمد رسول حسین پور به عنوان مربی تیم از استان فارس حضور دارند.


کوهی شوریجه ابرازداشت: براساس پیش بینی های انجام شده در این مسابقات ۲۵۰ بازیکن شامل ۱۶۰ بازیکن خارجی و ۹۰ بازیکن ایرانی شرکت دارند.


مسئول روابط عمومی توان کشور ادامه داد: در هفدهم مرداد ماه اقدامات اولیه مسابقه از قبیل چک وزن، تحویل مدارک و غیره انجام خواهد شد و در روز هجدهم مرداد بصورت کامل مسابقات آغاز و در روز نوزدهم فینال برگزار خواهد شد و برگزیدگان این مسابقات به مرحله مسابقات آسیایی راه خواهند یافت.
وی در پایان افزود: مسابقات بین المللی سبک توان در سالن شهید گرزین شرکت گاز استان گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام /  108
168 کلیک ها  چهارشنبه, 17 مرداد 1403 22:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا