• همزمان با هفته خبرنگار صورت گرفت:

کلنگ زنی دو مدرسه با نام شهدای خبرنگار و شهید صارمی در سایت مسکن ملی صدرا توسط خبرنگاران

همزمان با هفته خبرنگار کلنگ ساخت دو مدرسه ۹و‌۱۲ کلاسه با نام شهدای خبرنگار و شهید صارمی در محدوده سایت مسکن ملی شهر صدرا توسط خبرنگاران به زمین زده شد.

منصوره خسروبیگ راستین انلاین ، همزمان با هفته خبرنگار کلنگ ساخت دو مدرسه ۹و‌۱۲ کلاسه با نام شهدای خبرنگار و شهید صارمی در محدوده سایت مسکن ملی شهر صدرا توسط خبرنگاران به زمین زده شد.

 

در این مراسم، مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در شهر صدرا در حال حاضر ۱۷هزار و ۳۰۱ مسکن در ده سایت در حال انجام است که طبق دستور شهید ریسی در مسکن ملی زیرساخت ها باید تکمیل شود.

 

مهدی پوربهی ادامه داد: بر اساس تحقق منویات شهید جمهور و برنامه ریزی صورت گرفته تکمیل زیرساخت روبنایی و زیربنایی مخصوصا در نهضت ملی مسکن در دستور کار شرکت عمران صدرا قرار گرفت که بر این اساس امروز کلنگ دو‌مدرسه به زمین زده شد.

وی با تاکید بر اینکه در سایت نهضت ملی مسکن مهم ترین موضوع زیر ساختی روبنایی، ساخت مسجد و مدرسه است افزود: امروز در این سایت کلنگ مدرسه ۱۲ و ۹ کلاسه به مساحت عرصه ۶ هزار و ۲۴۶ متر مربع و مساحت زیربنا متراژ هزار و ۶۰۰ متر مربع زمین ۳۴۰۰ زمین متر مربع ۲هزار و ۵۴۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به زمین زده شد که عملیات ساخت آن از امروز با نام شهدای خبرنگار و شهید صارمی آغاز می‌شود.

 

پور بهی اضافه کرد: در سایت های طرح ملی مسکن ساخت پنج باب مسجد در نظر گرفته شده است که اکنون در حال طراحی آن هستیم و بعد از مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی مساجد نیز شروع می شود.

وی با بیان اینکه در بحث آب، برق و گاز خدمات خوبی در حال انجام است افزود: دستگاه های خدمات رسان به خوبی با ما همکاری دارند و امیدواریم برخی از دستگاه ها نیز که در شهر صدرا کم کاری کرده اند پای کار بیایند و طبق قانون زیرساخت های شهر جدید را تکمیل کنند.

رییس شرکت عمران صدرا به تنش آبی در شهر صدرا نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا شرکت عمران صدرا منابع مالی آبفا شهر شیراز را تامین کرد تا زیرساخت صدرا تکمیل شود.

 

انتهای پیام /  108
73 کلیک ها  جمعه, 26 مرداد 1403 10:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا