سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان فارس:

ورزشکاران به اقدامات پس از آسیب دیدگی توجه ویژه داشته باشند

حیدر صفرپور با اشاره به اینکه هر ورزشکار باید از بدو ورود به اماکن ورزشی و آغاز فعالیت خود تحت پوشش بیمه ورزشی قرار بگیرد، گفت: از آنجا که حفظ سلامتی ورزشکاران از اولویت های این هیئت بوده، تلاش کردیم که آنان را در تمام مراحل همراهی کنیم .

وی با تصریح اینکه، در هـر ورزشـی احتمال بروز آسیب و حوادث نیز وجود دارد، ادامه داد: ضرورت دارد ورزشکار آسیب دیده تحت پوشش بیمه ورزشی، برای دریافت خدمات درمانی مناسب و مطلوب به اقدامات اولیه پس از حادثه توجه داشته باشد.
صفر پور، پیشگیري، تشخیص و مراقبت صحیح از صدمات ورزشی را داراي اهمیت ویژه اي دانست و افزود: راهنمای دریافت خدمات درمانی به ورزشکار آسیب دیده، که به صورت مکتوب، تبلیغات(پوستر و برشور) و همچنین در سایت اطلاع رسانی و در اختیار اماکن ورزشی قرارگرفته، این امکان را به وجود آورده که ورزشکاران به راحتی تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفته ودر صورت بروز حادثه از خدمات کمیته درمانی در روند بهبود بهره مند شوند.
سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان فارس، در ادامه به ضرورت تکمیل فرم گزارش حادثه ورزشی توسط باشگاه یا هیئت ورزشی اشاره کرد و گفت: شخص حادثه دیده می بایست حداکثر ظرف مدت دوهفته از تاریخ وقوع حادثه به هیئت پزشکی ورزشی مراجعه کرده و به ثبت فرم و تایید گزارش حادثه اقدام کند.

انتهای پیام /  102
1436 کلیک ها  چهارشنبه, 03 شهریور 1395 16:20
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا