عضو شورای شهر شیراز:

امید نوروزی در عین مظلومیت به المپیک اعزام شد

زین العابدین عرب در نطق قبل از دستور جلسه علنی دوشنبه 18 مرداد شورای اسلامی شیراز گفت: در زمانی که برخی مدیران ده ها میلیون حقوق دریافت می کنند و بازیکنان و مسئولان تیم های فوتبال دولتی قراردادهای میلیاردی برای یک فصل دارند، حمایت 200 میلیون تومانی از یک تیم فوتبال ریشه دار شهرستانی نباید با کوتاهی مواجه باشد.

عرب تصریح کرد: امروز تیم فجر شهید سپاسی با مشکلاتی دست به گریبان است که قابل تصور نیست. این تیم برای هزینه های اولیه خود معطل مانده است.

وی گفت: امروز سایر استان های کشور دارای چند تیم لیگ برتری است و فارس به دلیل آنکه بزرگتری ندارد که شورای ورزش را راه اندازی کرده و مشکلات را شناسایی و حل کنند، همواره و در طول سال های گذشته تاکنون با مشکل مواجه بوده ایم.

رئیس هیئت کشتی استان فارس در ادامه با تصریح اینکه قهرمان شدن سخت و قهرمان ماندن سخت تر است، گفت: امید نوروزی به عنوان تنها ورزشکار فارسی دارای مدال طلای المپیک که برای بار دوم انتخاب و به المپیک راه یافته است، در عین مظلومیت عازم مسابقات شد.

عرب گفت: انشاالله وقتی امید نوروزی مدال رنگین المپیک را کسب کرد و به شیراز بازگشت خواهیم دید که مسئولان چگونه برای به فرودگاه و پیشواز رفتن از یک دیگر سبقت می گیرند.

عضو شورای اسلامی شیراز پیشنهاد داد که شورای چهارم مانند شورای سوم، مبلغی را به عنوان پاداش برای امید نوروزی پیش بینی و مصوب کند که اگر مدال المپیک را به دست آورد، به او اعطا شود و گفت: این اقدام به معنای ایجاد انگیزه دوچندان در قهرمان المپیکی فارس است.

انتهای پیام /  102
1571 کلیک ها  دوشنبه, 18 مرداد 1395 18:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا