گمان می کنم در تعداد سفرهای شهرستانی یک مدیر کل ،فارس رکورددار باشد

راستین آنلاین :قهرمان کشتی المپیک لندن گفت: گمان می‌کنم در تعداد سفرهای شهرستانی و سرکشی از پروژه های عمرانی توسط یک مدیر کل، نیز فارس رکورددار باشد.

امید نوروزی که شامگاه یکشنبه ۲۱ اردیبهشت در مراسم افتتاح سالن چند منظوره روستای مزایجان از توابع زرین دشت حضور یافته بود گفت: این حجم از حضور و سرکشی تنها یک دلیل می تواند داشته باشد و آن هم عشق و علاقه به مردم است.
 
 او با بیان اینکه در دوران ورزش قهرمانی اش حضور ۵ مدیرکل ورزش و جوانان را در فارس تجربه کرده است، افزود: آنچه همه خوبان دارند در این دوره یک جا به عینه مشاهده کردیم.
 
دارنده مدال طلای مسابقات جام جهانی ارمنستان، بلاروس و ایران اضافه کرد : اینکه شخص رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان بر پر افتخار و تاریخی بودن این دوره از مدیریت ورزش و جوانان تاکید می کنند می تواند مایه مباهات مردم فارس باشد.
 
 نوروزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم خون گرم مزاجان و زرین دشت اظهار کرد:شک ندارم توسعه اماکن ورزشی در روستاها و شهرستان ها زمینه معرفی نخبگان و استعدادهای ورزشی را در رشته های مختلف فراهم خواهد کرد.
 
او افزود: از میان همین نوجوانان و جوانان آینده سازان ورزش استان و کشور معرفی خواهند شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
721 کلیک ها  دوشنبه, 22 ارديبهشت 1399 09:30
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا