اجرای ۳۰۰ برنامه طی هفته دولت در پایگاه‌های بسیج ادارات فارس

  مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته دولت با محوریت سازمان، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان طی هفته دولت خبر داد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : شهرام قاسمی، دوشنبه ششم شهریور با گرامیداشت ایام هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها و امیدآفرینی در جامعه است.

وی از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته دولت با محوریت سازمان، حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان طی این هفته خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با شعار محوری نقش‌آفرینی بسیج ادارات و کارمندان در کمک به تحقق دولت اسلامی و در راستای کارآمدسازی نظام اداری برگزار خواهد شد.

قاسمی برخی از برنامه‌های این هفته را برشمرد و افزود: گلباران قبور مطهر شهدا در سراسر استان فارس، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم یادواره شهدا، برگزاری نشست‌های جهادتبیین، اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی و رزمایش اعزام گروه‌های جهادی از جمله این برنامه‌ها هستند.

 مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس، همچنین واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت رایگان و اعزام تیم‌های پزشکی، ارائه خدمات کمک‌های مومنانه، برگزاری طرح شهید رجایی(تهیه و توزیع یخچال بین نیازمندان)، ارائه مشاوره رایگان حقوقی و قضایی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از اقدامات این سازمان در هفته قشر بسیج کارمندی برشمرد.

انتهای پیام /  108
171 کلیک ها  سه شنبه, 07 شهریور 1402 08:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا