مسابقات ورزشی بانوان کارمند استان برگزار شد / تقدیر از برگزیدگان رشته های ورزشی

مسابقات ورزشی بانوان کارمند استان برگزار شد / تقدیر از برگزیدگان رشته های ورزشی
   
مسابقات ورزشی بانوان کارمند استان برگزار شد / تقدیر از برگزیدگان رشته های ورزشی |||| ||||

 مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی استان در بخش بانوان ، رشته دارت و تیر اندازی به میزبانی و همکاری حوزه بسیج ادارات کل امیر المومنین (ع) استان فارس برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: فرمانده حوزه بسیج ادارات کل امیر المومنین (ع) استان فارس در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین گفت : این مسابقات در راستای تقویت روحیه، نشاط و انگیزه کارمندان ادارات کل دستگاه های اجرایی استان فارس برگزار شد .
 سرهنگ علمداری با بیان به برگزاری این دوره مسابقات در بخش های دارت و تیر اندازی، عنوان کرد : مسابقات خاص بانوان کارمند با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس ، هیئت های ورزش تیراندازی و دارت در روز یکشنبه ۱۸ تیرماه برگزار شد.
وی در ادامه سخنان خود افزود : در بخش تیراندازی سه نفر اول به ترتیب نفرات از دستگاه های اجرایی عضو شورای حوزه بسیج ادارات کل امیرالمؤمنین(ع) ، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و استانداری فارس بودند .همچنین در بخش دارت به ترتیب نفرات از دستگاه های اجرایی سازمان همیاری شهرداری های استان فارس ، بانک ملت و بهزیستی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است مراسم اختتامیه مسابقات با حضور سرهنگ جاهدی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در بسیج اقشار، سرهنگ قاسمی مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، یقطین مدیرکل امور بانوان استانداری فارس و نفرات شرکت کننده برگزار و از نفرات برتر هر رشته ورزشی و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر بعمل آمد.
انتهای پیام /  108
797 کلیک ها  سه شنبه, 20 تیر 1402 07:06
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا