• سرپرست هیأت والیبال استان فارس عنوان کرد :

استفاده از ظرفیت های فارس برای رونق والیبال

استفاده از ظرفیت های فارس برای رونق والیبال
   
استفاده از ظرفیت های فارس برای رونق والیبال |||| ||||

 نشست هم اندیشی و بررسى چالش ها و فرصت هاى واليبال استان با حضور سرپرست هیأت والیبال استان فارس ، روسا و سرپرستان هیأت های شهرستان های استان روز چهارشنبه ۲۲شهریور در محل مجموعه ورزشی پوریای ولی برگزار شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: در این نشست راهكارهاى لازم براى پيشرفت و توسعه ورزش واليبال در رده هاى مختلف سنى و رنگكينگ هاى استانى و ملى از مهمترین مباحثى بود كه در جمع والیبالی هاى استان به بحث گذاشته شد .

سرپرست هیأت والیبال استان در ابتدا ضمن قدردانی از حضور روسا در این جلسه گفت: تیم جدید هیئت والیبال در این چند ماه فعالیت خود ، با چالش های فراوانی همراه بوده اما با همدلی و همفکری اعضاء می توانیم مسیر رسیدن به پیشرفت و توسعه واليبال و معرفى صحيح اين رشته ورزشى به خانواده ها و نسل آتى را هموار کنیم.

حسین فرجاد با بیان اینکه طی این مدت کوتاه درصدد برطرف کردن موانع در حوزه والیبال با كمك دانش و تجربه همه جانبه جامعه ورزش بودیم، افزود : تلاش ما بر این است تا با شعار همبستگی و اتحاد گام های مثبتی را برداریم و زیر ساخت های مناسب ، بستر سازی های قوی بخصوص در رعايت كامل موازين آيين نامه اى و برگزاری کارگاه های آموزشی و دوره های تخصصی برای این ورزش را اجرایی کنیم.

رتبه بندی هیأت در کشور / ایجاد ظرفیت در فارس 

وی با اشاره به ارتقاء رتبه هیأت والیبال استان در کشور عنوان کرد : یکی از ملاک ها در رتبه بندی فدراسیون والیبال عملکرد و میزان فعالیت هیأت ها در حوزه های مختلف است.

سرپرست هیأت والیبال با اشاره به نظر فدراسیون در خصوص فعالیت ها،اضافه کرد : فعالیت های مدنظر فدراسیون ازجمله حضور و برگزاری مسابقات لیگ استان ، شهرستان و برگزاری دوره های آموزشی و اعزام تیم به مسابقات کشوری است كه در اين راه با توجه جدى به ورزش پايه اى ،تقويت و پرورش مستعدين اين رشته ورزشى مى توانيم سرمايه هاى استان را پيوسته حفظ و گسترش دهيم.

فرجاد در ادامه مطالب عنوان شده و نقطه نظرات روسای هیأت ها ،اظهار کرد : این نشست برای بررسی وضعیت موجود رشته والیبال برگزار شده است و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم حداقل مسائل مطرح شده را حل و فصل کنیم و با تدوين و اجراى برنامه های کوتاه مدت ، ميان مدت و بلندمدت گامى مهم در ورزش داشته باشیم .

وی در پایان گفت : فارس با وجود پتانسیل بالای خود و ظرفيت هاى چشم گير از جمله جاذبه هاى گردشگرى ، فرهنگى و تاريخى مى تواند نقطه عطفى برای برگزاری رويدادها و مسابقات و گردهمايى هاى ورزشى کشوری، آسیایی و جهانی داشته باشد كه ما در اين راه از هر ظرفيتى اعم از استاندار ، نمايندگان مجلس شوراى اسلامى، مديران عرصه ورزش استانى و كشورى بهره خواهيم گرفت.

گفتنی است در ادامه این نشست در خصوص بودجه بندی هیأت ها ، نبود امکانات مورد نیاز و چالش های موجود نیز صحبت شد و هرکدام از حاضران با نسبت به ارائه پیشنهادات و راه كارهاى خود در رابطه با نوع فعالیت هيات والیبال به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام /  108
257 کلیک ها  چهارشنبه, 22 شهریور 1402 19:19
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا